۰
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴

فولکس واگن توارگ ۲۰۱۹؛ جواهر سلطنتی

فولکس واگن توارگ ۲۰۱۹؛ جواهر سلطنتی
روزنامه هفت صبح: اخیرا باب شده خودروسازان مشهور و با سابقه با تولید اس یو وی های مجلل و گران قیمت، سهم بازار مناسبی از این بخش از بازار را به خود اختصاص دهند. جالب است که نتیجه کار اغلب این برندها هم چندان جالب از آب در نمی آید و محصولاتی ساخته می شود که اغلب نه ویژگی محصولات سواری را دارند، نه شباهتی به خودروهای مجلل داشته و نه قادرند به خوبی نقش یک شاسی بلند واقعی را برای خریداران بازی کنند.

مازراتی لوانته، آلفا رومئو استلویو و جگوار اف - پیس سه خودرویی هستند که در بازار با اقبال خاصی روبرو نشده اند. فولکس توارگ اما شاسی بلندی از این دست نیست. این خودرو که سابقه تولید آن به نخستین روزهای قرن حاضر بر می گردد، از بدو ورود به این کلاس محصولی با توان آفرود بالا، کیفیت ساخت مثال زدنی و توانایی اقناع خریداران بوده که همین سرمایه معنوی باعث شده تا در نسل تازه توارگ، شاهد بروز یک اتومبیل بسیار جذاب و پیشرفته در کلاس محصولات فول سایز باشیم.

جواهر سلطنتی

«موتور 1»، وب سایت مشهور آمریکایی طی آزمایش جاده ای این خودرو عنوان «جواهر سلطنتی» را برای مدل توارگ برگزیده است چرا که آخرین ساخته فولکس واگن را محصولی تمام عیار تشخیص داده که کمتر نقدی می توان به آن وارد کرد مخصوصا در بخش طراحی که با الهام از مدل زیبای آرتئون ساخته و پرداخته شده است. ببینیم توارگ جدید در غرب وحشی چه عملکردی از خود به جای گذاشته است.

وضعیت فنی: برای این که بدانید با مبلغی کمتر از 54 هزار دلار سوار چگونه خودرویی شده اید لازم است بدانید که پلتفرم توارگ با دو خودرو جدید و لوکس بازار یعنی آئودی کیو 7 و بنتلی بنتایگا یکسان بوده که به معنی ارزش بالای خرید و نیز استانداردهای پیشرفته فنی این محصول است. موتور به کار رفته روی نمونه پایه توارگ یک نمونه شش سیلندر 286 اسبی سه لیتری دیزلی و توربو است که بیش از 443 پوند فوت گشتاور را تحویل راننده می دهد و توارگ را قادر می سازد در کمتر از 6.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

جعبه دنده هشت سرعته این خودرو عملکردی بسیار نرم و آرام دارد که ضمن ارائه شتابی مناسب، به خوبی نیروی موتور را به چرخ های خودرو می فرستد. ضمن این که سیستم چهار چرخ محرک دائم با سه نوع تنظیم می تواند در مناطق صعب العبور به خوبی راننده را از استیصال در امان نگه دارد. سیستم تعلیق می تواند با افزایش 5.4 سانتی متری ارتفاع، خودرو را برای حضور در مناطق سنگلاخی به خوبی آماده کند. ضمنا یک سامانه به نام اکتیو راید در هماهنگی کامل با حالت رانندگی اسپورت می تواند حس جوانی و هیجان را توأم با تعادل و پایداری بدنه و شاسی برای راننده به ارمغان بیاورد.

جواهر سلطنتی
تجهیزات: به لطف سیستم کروز کنترل تطبیقی، مجموعه ای از ادوات هشدار دهنده هنگام رانندگی و یک سیستم فرمان دقیق همواره توارگ شما را در مسیر نگه می دارد. جالب است بدانید به مدد سازگاری سامانه رهیاب با کروز کنترل، خودرو به صورت هوشمند هنگام ورودبه پیچ ها با سرعت کمتری حرکت می کند. ضمن این که دوربین دید 360 درجه، دو صفحه لمسی 8 و 12 اینچی در داشبورد به همراه جمع کثیری از ادوات رفاهی به راننده کمک می کنند تا بهترین سطح ممکن از راحتی حین رانندگی رقم بخورد.

کارکرد و راحتی: فضای اتاق به شدت آرام و بی صدا است و تنها اندکی آوای برخورد باد با ستون کناری به گوش می رسد. به مدد سیستم تعلیق جدیدی که شرکت اتریشی ترمک برای این خودرو طراحی کرده، شاهد سواری بسیار نرم و راحتی از توارگ هستیم. ضمن این که تجهیزات فراوان موجود در اتاق به همراه فضای زیبا و مجلل سرنشینان، سفر را با توارگ به تجربه ای تکرار نشدنی تبدیل می کند.

نتیجه گیری: توارگ ارزش خرید بالایی دارد. سومین اس یووی شرکت فولکس که با تغییر نسل پس از تیگوان و اطلس قرار است رشد فروش این برند آلمانی را در بازار آمریکای شمالی محقق کند، خودرویی به غایت با ارزش است که در کنار طراحی زیبا و امکانات مناسب، حس تازه و پیشرویی را به مالکانش منتقل می کند. به نظر می رسد توارگ به راحتی خواهد توانست رقبای قدر خود از برندهای لکسوس، اینفینیتی و کادیلاک را شکست دهد. هر چه نباشد توارگ هم اعتبار بالایی بین منتقدان دارد و هم شور و نشاط یک خودروی آلمانی مغرور را با خود یدک می کشد.
https://akhbarbank.com/vdcfecdv.w6dxtagiiw.html
تازه ترین اخبار