۰
۱
بانک ملی ایران در پاسخ به خیر اندیشی و نیک اندیشی مشتریان حساب های قرض الحسنه، سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز خود را برگزار خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز علاوه بر برخورداری از پاداش معنوی کمک به نیازمندان، می توانند از انواع خدمات بانکی نیز بهره مند شوند. پایان مرداد ماه سال جاری، آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی این حساب هاست.

افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز با حداقل موجودی ممکن است، به طوری که مشتریان می توانند با 100 هزار ریال این حساب را افتتاح کنند.

البته صاحبان حساب ها می توانند با تکمیل موجودی خود به حداقل 500 هزار ریال، در قرعه کشی حساب های پس انداز شرکت کرده و از هزاران جایزه ارزنده نیز بهره مند شوند.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت 3 ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها است.

از آنجا که هیچ گونه سودی به حساب های قرض الحسنه پس انداز تعلق نمی گیرد و این حساب ها صرفا با نیت خیر افتتاح می شوند، بنابراین اهدای جوایز می تواند پاسخی مادی برای تقدیر از خیرخواهی دارندگان آن باشد.

در عین حال، بانک ملی ایران نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ایفای تعهدات خود در به ثمر رساندن منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز مشتریان، به حوزه های مختلفی نظیر اشتغال، ازدواج، توسعه اقدامات آموزشی در مناطق محروم، افزایش سرانه سلامت و پزشکی در نقاط محروم و ... ورود کرده است.

این بانک در سال گذشته 37 پروژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی با هزینه 53 میلیارد و 900 میلیون ریال اجرایی کرده است.

هموطنان و مشتریان گرامی برای افتتاح و افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز خود می توانند به شبکه گسترده شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
 
https://akhbarbank.com/vdcepv8p.jh87ni9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
ای کاش من برنده شوم ای خدا
تازه ترین اخبار