۰
۱
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

متقاضیان سود سهام عدالت بخوانند

واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از مشمولانی که با تاخیر شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند، از ۱۵ اردیبهشت آغاز ‌شده است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، سود سهام عدالت مشمولان سهام عدالت در حالی از دیماه سال گذشته در حال واریز به شماره شبای حساب بانکی اعلامی آنها در سامانه سهام عدالت است که سود سهام آن دسته از افرادی که تا قبل از بهمن ماه سال 96، شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانده‌اند، تا کنون به حسابشان واریز شده است و ان دسته از  افراد می‌توانند پرینت حساب خود را چک کرده تا واریزی های سود سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

همچنین واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از مشمولانی که با تاخیر شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند، از 15 اردیبهشت آغاز ‌شده و تا کنون واریز سود سهام عدالت مشمولان نزدیک به 30 بانک به حساب شان واریز شده است.
https://akhbarbank.com/vdcaeani.49nwy15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
فرشته فراز هستم
United Kingdom
اگر قراره سهام عدالت باشه به همه باید پرداخت شود مخصوصا سرپرستهای زن خانوار چندین بار به کافینتها مراجعه کردم هیچ چرا باید ما که درست زندگی میکنیم از این عدالت بدور باشیم چه کسی جواب گوست با سپاس از مسعولین محترم
تازه ترین اخبار