۰
تجهیزاتی که یک گیمر حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارد
برترین ها: بازی‌های رایانه‌ای جذابیت‌های زیادی دارند و این روزها عناوین زیادی را شاهد هستیم که گیمرها از بازی کردن آن‌ها سیر نمی‌شوند، این اشتهای سیری‌ناپذیرِ گیمرهای حرفه‌ای باعث شده است تا در کنار کنسول‌های بازی و کامپیوترها، لوازم جانبی مختلفی نیز از جانب شرکت‌های بزرگ برای بهتر کردن هرچه بیشتر تجربه بازی‌ها عرضه شود.

با این حساب از آنجایی که تابستان در راه است و گیمرهای قهار بدون شک از هم‌اکنون عناوین مختلفی را برای بازی در شب و روزهای گرم تابستان آماده‌ کرده‌اند، در ادامه قصد داریم به لوازم جانبی اشاره کنیم که هر گیمر حرفه‌ای باید آن‌‌ها را داشته باشد.

هدست‌ واقعیت مجازی
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
حتی اگر اهل گیم هم نباشید باز هم به احتمال زیاد فناوری واقعیت مجازی را شنیده‌اید، این فناوری از طریق هدست‌هایی که بر روی سر گذاشته می‌شود گیمر را عملاً در دنیای بازی‌ها فرو می‌برد. به این ترتیب حیف است اگر اهل گیم باشید و این میوه تازه باغ فناوری را نوبر نکنید، در میان هدست‌های واقعیت مجازی می‌توان به هدست PlayStation VR اشاره کرد، این هدست با کنسول پلی‌استیشن ۴ سازگاری کامل دارد و کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو تجربه بهتری را با این هدست خواهند داشت. خرید کنترلرهای حرکتی Move نیز که برای این هدست عرضه شده تعامل گیمر را با بازی‌ها در دنیای واقعیت مجازی راحت‌تر می‌کند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم تابستان امسال با خرید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR دنیایی از سرگرمی را به خود هدیه دهید.
دوربین تشخیص حرکات گیمرها
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
یکی دیگر از جاذبه‌های مهم کنسول‌های نسل جدید دوربین‌هایی است که حرکات گیمر را تشخیص می‌دهند، به لطف این دوربین‌ها گیمر می‌تواند عناوین اختصاصی که برای این تجهیزات عرضه شده را تجربه کند. این دوربین‌ها تأثیر مهمی در انجام بازی‌های ورزشی و حرکتی دارند و تجربه آن‌ها با سایر اعضای خانواده بسیار لذت‌بخش است. کنسول پلی‌استیشن ۴ از دوربین مخصوص به خود بهره می‌گیرد و کنسول ایکس‌‌باکس وان نیز دوربینی با نام کینکت دارد که بسیار معروف است.
صفحه‌کلید و موس مخصوص گیم
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
گیمرهای حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که بازی کردن با صفحه‌کلید‌های معمولی چقدر سخت‌ و دشوار است و به جرأت می‌توان گفت شرکت‌ کننده‌های مسابقات مختلف بازی‌های رایانه‌ای بدون صفحه‌کلید و موس حرفه‌ای شانسی برای برنده شدن ندارند. به همین دلیل صفحه‌کلید و موس‌های مختلفی برای انجام بازی‌های کامپیوتری وجود دارد، خوشبختانه صفحه‌کلید و موس‌های خوبی را نیز برای کنسول‌های بازی شاهد هستیم که کیفیت و دقت بسیار بالایی دارند. به این ترتیب اگر قصد دارید در بازی‌های رایانه‌ای یک سروگردن بالاتر از رقبا باشید صفحه‌کلید و موس مخصوص گیم یکی از واجب‌ترین لوازم جانبی است که تابستان امسال باید در فهرست خرید خود قرار دهید.
هدست گیمینگ
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
در بازی‌های تیراندازی گیمر باید دقیقاً در جریان موقعیت دشمن قرار بگیرد، هدست‌های گیمینگ به بهترین نحو صدای گلوله‌های دشمن که از زوایای مختلفی شلیک می‌شود را در گوش کاربر پخش می‌کند تا از این طریق گیمر به راحتی بتواند محل قرار گیری دشمن را تشخیص داده و با شلیک چند گلوله روزگارش را سیاه کند. هدست‌های گیمینگ دامنه بسیار وسیعی دارند و محصولات متنوعی را در بازار سراغ داریم، با این حساب انتخاب این هدست‌ها به بودجه و سلیقه گیمر بستگی دارد اما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید هدست گیمینگ دارید یک هدست بی‌سیم انتخاب کنید تا در حین انجام بازی‌های پرتحرک و هیجان انگیز سیم‌های هدست دست و پاگیر نباشد.
پایه خنک‌کننده و محل شارژ دسته‌ کنسول‌های بازی
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
انصافاً باید گفت کنسول‌های امروزی به لحاظ تهویه هوا به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌اند تا زیاد گرم نشوند اما داستان گیمرهای حرفه‌ای فرق می‌کند و کنسول‌های بازی در زیر دست گیمرهایی که صبح تا شب بازی می‌کنند ممکن است داغ شده و دوام نیاورند. به همین دلیل پایه‌های مختلفی در بازار به‌عنوان لوازم جانبی کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان به فروش می‌رسد. در این پایه‌ها فن‌های قدرتمندی تعبیه شده است تا کنسول در ساعت طولانی بیش از حد داغ نشود و صدمه نبیند. از آنجایی که دسته‌های این کنسول‌ها بی‌سیم است و باید هر از گاهی شارژ شود در این پایه‌ها شاهد محل شارژ دسته‌‌های کنسول نیز هستیم.
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
تابستان فصل مسافرت و خوشگذرانی است، به این ترتیب اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که حتی روزگار خود در مسافرت را نیز بدون گیم نمی‌گذرانند پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه عازم مسافرت شوید یک کیف حمل کنسول خریداری کنید. این کیف کنسول شما را در بهترین شرایط نگه می‌دارد و جایی برای نگرانی در خصوص ضربه خوردن به کنسول نازنین شما وجود ندارد.
محافظ و برچسب کنسول و کنترلر
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
گیمرهای زیادی را سراغ داریم که تا پای جان از کنسول عزیزتر از جان خود محافظت می‌کنند، این امر باعث حضور لوازم جانبی مختلفی در بازار شده است و محافظ و برچسب کنسول را می‌توان از این موارد دانست. این محافظ و برچسب‌ها نه‌تنها کنسول را در برابر خش و آسیب‌های جزئی محافظت می‌کنند بلکه با نقش و نگارهای جذابی که دارند زیبایی خاصی به کنسول‌های بازی می‌دهند. از طرف دیگر کنترلرها نیز پس از مدتی ساییده می‌شوند و ظاهر آن‌ها تغییر می‌کند. در نتیجه یا یک محافظ کنترلر که قیمت خیلی زیادی هم ندارد می‌توان کنترلر کنسول بازی را سالم و سلامت نگه داشت.
کنترلرهای حرفه‌ای
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ به همراه کنترلر عرضه می‌شوند، انصافاً هم باید گفت این کنترلرها از طراحی عالی بهره می‌برد و کیفیت خیلی خوبی دارد اما باز هم کفاف نیاز گیمرهای حرفه‌ای را نمی‌کنند و برای تجربه‌ای بی‌عیب و نقص و برنده شدن در بازی‌ها کنترلرهای حرفه‌ای را ترجیح می‌دهند. این کنترل‌ها ممکن است قیمت بیشتری نسبت به کنترلرهای معمولی داشته باشند اما نشانه‌گیری دقیق و کنترل کامل در بازی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند.
پدال و فرمان بازی
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی زیادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی وجود دارند که تجربه‌ای عالی از رانندگی در خیابان‌ها را با تراز اول‌ترین خودروها در اختیار گیمر قرار می‌‌دهند. انجام تمامی این بازی‌ها با کنترلر میسر است اما اگر به‌دنبال کنترل و تسلط کامل در خودرو هستید باید حتماً سراغ پدال و فرمان بازی‌ بروید. این تجهیزات نه‌تنها گیمر را در گیم‌های رانندگی یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار می‌دهد بلکه لطف بازی کردن با پدال و فرمان نیز نسبت به بازی با کنترل چند برابر می‌شود.
پاور بانک
لوازم جانبی که گیمر‌ها حتماً باید در فصل تابستان داشته باشند
گوشی‌های موبایل تراز اول، گرافیک بسیار بالایی را در بازی‌های موبایل در اختیار گیمرها قرار می‌‌دهند، این امر باعث شده تا بازی‌های رایانه‌ای تنها به کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی خلاصه نشود و گوشی‌های هوشمند نیز به عنوان عضو بزرگی از صنعت گیم به‌حساب بیایند. انجام بازی به گوشی‌های هوشمند فشار بیشتری وارد می‌کند و شارژ گوشی سریع‌تر تمام می‌شود، در نتیجه اگر گیمر موبایل هستید خرید پاور بانک برای شما یک ضرورت بسیار مهم به‌حساب می‌آید. پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم یک پاور بانک با ظرفیت بالا خریداری کنید تا در حین انجام بازی‌ها نگران شارژ گوشی نباشید.
در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستید و لوازم جانبی دیگری را می‌شناسید، این موارد را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
https://akhbarbank.com/vdcevv8p.jh87xi9bbj.html
تازه ترین اخبار