۰
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی – امام جمعه ارومیه – در این دیدار با تاکید بر اهمیت موضوع قرض الحسنه اظهار داشت: اساساً قرض الحسنه یکی از موضوعات مهم و مورد توجه دین مبین اسلام است به طوریکه در متون فقهی و اسلامی بر ترویج آن بین مردم تاکید فراوانی شده است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروزه فرهنگ سازی موضوع قرض الحسنه در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و انتظار می رود بانکها و موسسات مالی و اقتصادی از ظرفیت قرض الحسنه برای حل مشکلات مردم، توسعه کسب و کار و اشتغال جوانان بیش از پیش استفاده کنند.
 
وی تأکید کرد: از خصوصیات پنج سال حکومت حضرت امیرالمومنین (ع) این بود که هیچ کس بدون غذا، لباس و سر پناه نبوده که در این میان موضوع سر پناه از همه آن‌ها مهم‌تر به شما می‌رود بنابراین مسئله قرض‌الحسنه که نقش غیر قابل انکاری در کاهش فقر دارد باید بیش از گذشته در سطح ملی مطرح شود.
 
امام جمعه ارومیه افزود: شایسته است بانکها با پرهیز از تبلیغ حساب‌های سودده به تبلیغ قرض‌الحسنه بپردازند و مردم را برای گشایش حساب‌های قرض‌الحسنه و یاری محرومین و نیازمندان واقعی جامعه هدایت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با ارزشمند توصیف کردن جنگل کاری بانک مهر اقتصاد در خوزستان و اعلام این کار بزرگ ملی و خدا پسندانه در شورای اداری استان و نماز جمعه، گفت: اساساً انجام امورات عام المنفعه بانکها به ویژه درختکاری این بانک در خوزستان که  مردم شریف آن با هجوم ریزگردها مواجه هستند کار بسیار ارزشمندی است که باید الگوی سایر مجموعه های بانکی، ادارات و سازمان ها نیز قرار گیرد.  
 
در ادامه، رضا عظیمی - رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی - ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به بیان گزیده ای از اقدامات این بانک در سال 96 پرداخت و اظهار داشت: سال گذشته افزون بر 21 هزار پرونده تسهیلات در بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی تشکیل و بالغ بر 7 هزار و 237 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
 
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی افزود: سال گذشته در بخش قرض الحسنه در 4 هزار و 420 فقره تسهیلات 748 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به شهروندان استان پرداخت شد.
 
عظیمی با اشاره به فعالیت های عامل المنفعه و محیط زیستی بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: سال گذشته این مجموعه با حذف برخی هزینه های مرتبط با چاپ تقویم و سالنامه اقدام به جنگل کاری در 180 هکتار از اراضی استان خوزستان به منظور مقابله با پدیده گرد و غبار و ریزگردها و بهبود شرایط زیست محیطی در این استان نمود.
https://akhbarbank.com/vdcjxoem.uqey8zsffu.html
تازه ترین اخبار