۰
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

برخی منابع خبری اذعان داشته اند که محمود امرالهی مدیر عامل بیمه رازی از سمت خود در این شرکت استعفا داده است.
به گزارش اخبار بانک، برخی منابع خبری اذعان داشته اند که محمود امرالهی مدیر عامل بیمه رازی از سمت مدیر عاملی در این شرکت استعفا داده است.

به گفته برخی منابع خبری ، امرالهی که به تازگی در کسوت مدیر عاملی در بیمه رازی ایفاء نقش می کرد به دلایلی از جمله برچیده شدن سامانه رسا ، تغییرات مدیریتی و عدم توافق با سهامدار اصلی استعفاء داد.

 همچنین برخی یکی دیگر از علل استعفاء امرالهی را اعتراض وی به زیان انباشته ای می دانند که در سالهای قبل رخ داده و در صورتهای مالی دیده نشده است.

گفته می شود عمده ترین اختلاف امرالهی با سهامدار عمده بیمه رازی بر سر پیاده سازی سامانه رساست .

 این سامانه نرم افزار خسارت درمان این شرکت است که توسط شرکت ترنج ،یک شرکت آی تی و وابسته به امرالهی ، طراحی و پیاده سازی شده است.

گفتنی است ، علت عمده اختلافات بر سر این نرم افزار و مشکلاتی است که در نتیجه پیاده سازی ان پیش آمده ،چرا که پیاده سازی این نرم افزار منجر به ایجاد مغایرتهایی شده است.

چندی پیش نیز به صورت ناگهانی مدیر بیمه های اشخاص رازی که سابقه 15 سال فعالیت در این شرکت را داشت ، از سمت خود توسط امرالهی کنار گذاشته شد.

همچنین سامانه دیگری تحت عنوان سامانه توتیا که درواقع نرم افزار بیمه های زندگی محسوب می شود در این شرکت پیاه سازی شد که گفته می شود این نرم افزار نیز اما و اگر بسیاری داشته است.

گفتنی است، امرالهی در کارنامه مدیریتی خود مدیر عاملی شرکت بیمه ایران را نیز ثبت کرده که دوره مدیریت وی به شناسائی زیان 2500 میلیاردی بیمه ایران شناخته شده است.
منبع:ریسک نیوز
https://akhbarbank.com/vdcipvaq.t1aur2bcct.html
تازه ترین اخبار