۰
۱
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹

تحولات بازار طلا و ارز/ یورو ۷۴۷۹ تومان شد

در حالی انواع ارزها با افت قیمت‌ها در بازار روبه‌رو بود، اما قیمت سکه افزایش اندکی پیدا کرد؛ به طوری که در نهایت با قیمت ۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه امامی امروز در بازار ۸۰۰ تومان افزایش یافت؛ این در حالی است که سکه بهار آزادی با کاهش ۱۵ هزار تومانی و نیم‌سکه و ربع‌سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت مواجه شد.

بر این اساس، در بازار سکه امامی با قیمت ۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان، سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمت ۹۹۱ هزار تومان، ربع‌سکه با قیمت ۵۷۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد.



از سوی دیگر، قیمت طلای ۱۸عیار در بازار بالا رفت؛ به طوری که با قیمت ۱۸۷ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۸۱۱ هزار تومان بود. 

این در شرایطی است که دیروز بازار طلا با افت و خیز قیمت‌ها مواجه شد، اما با این وجود، در اواسط روز با قیمت 189 هزار و 450 تومان فروخته شد.



در بازار ارز اما قیمت‌ها نزولی بود. نرخ یورو ۵۳ تومان، پوند ۳۴ تومان، درهم امارات ۲ تومان، لیر ترکیه ۷۰ تومان و یوان چین ۵ تومان کاهش یافت.

به این ترتیب، یورو در بازار ۷۴۷۹ تومان، پوند انگلیس ۸۵۵۶ تومان، درهم امارات ۱۷۲۹ تومان، لیر ترکیه ۱۳۰۷ تومان و یوان چین ۹۹۹ تومان قیمت پیدا کرد.


 
https://akhbarbank.com/vdchx6n-.23nvzdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
مالباخته کاسپین
India
لطفا اگر اخباری در مورد پرداخت پولهای مالباختگان در موسسات را دارید اطلاع بدهید دیشب تا صبح نتوانستم بخوابم ...آیا نتیجه جلسه امروز چهارشنبه به جایی رسید ؟
تازه ترین اخبار