۰
بانک ملی ایران در راستای همراهی با نظام بانکی در جهت فقرزدایی از کشور، تسهیلات قابل توجهی را برای خودکفایی خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده است به طوری که طی سال های 90 تا 96 بیش از 175 هزار خانوار تحت پوشش با تسهیلات این بانک به خودکفایی رسیدند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همراهی و همسویی با نظام بانکی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور توانمندسازی و خودکفایی افراد تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) با محوریت اشتغال از رویکردهای مهم بانک ملی ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است.

طی مدت مذکور 779 هزار و 56 طرح به ارزش 75 هزار و 282 میلیارد ریال توسط بانک های کشور برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است که از این میزان بانک ملی ایران با کسب بیشترین سهم تسهیلات دهی در میان بانک های عامل، رتبه نخست را کسب کرده است.

بر این اساس طی شش سال گذشته، 225 هزار و 427 طرح با تسهیلات بانک ملی ایران به ارزش 23 هزار و 554 میلیارد ریال اجرایی شده که 175 هزار و 562 خانوار نیز با رسیدن به خودکفایی از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شده اند.

همچنین این بانک با پرداخت 86 درصد از سهم تکلیفی و ابلاغی بانک مرکزی در اجرای تبصره 26 قانون بودجه سال 1396 نیز توانست جایگاه نخست را در این بخش در میان سایر بانک ها به خود اختصاص دهد.

بانک ملی ایران در سال گذشته و در راستای اجرای این قانون 17 هزار و 515 میلیارد ریال تسهیلات به 102 هزار و 847 طرح اختصاص داده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcfycdv.w6dxyagiiw.html
تازه ترین اخبار