۰
بهترین بازی‌های رایگان اندرویدی در سال ۲۰۱۸ (۲)
گجت نیوز: بازی های موبایل یکی از اصلی‌ترین تفریح‌های کاربران محسوب می‌شوند. بهترین بازی های اندرویدی اغلب رایگان نبوده و برای دانلود و نصبشان مجبور به پرداخت هزینه های بالا خواهید بود. به همین دلیل در این مطلب بهترین بازی های رایگان اندرویدی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های رایگان اندرویدی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داشته و برای هر کاربر با هر سلیقه‌ای، چند بازی مناسب درونشان پیدا می‌شود. این موارد به سادگی بیشتر بازی‌ های موبایل رایگان نبوده و از نظر گرافیک، پیچیدگی بازی و رابط کاربری وضعیت بهتری دارند.

Dungeon Hunter 5 — Action RPG
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
در این بازی با انواع و اقسام موجودات رو به رو خواهید شد، اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که با استفاده از سلاح‌های در اختیار و همچنین تکیه بر توانایی‌ها و قدرت خود می‌توانید همه آن‌ها را از سر راه بردارید. تفاوتی ندارد که به صورت همزمان چند نفر به شما حمله کنند، چرا که باز هم خواهید توانست با داشتن سبک مبارزه‌ای صحیح، آن‌ها را از پیش رو بردارید. Dungeon Hunter 5 بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی است.
The Sims Mobile
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
برای افرادی که دوست دارند درون یک بازی غرق شوند، مجموعه بازی‌های سیمز بهترین گزینه به شمار می‌روند. بعد از موفقیت بی‌نظیر این بازی ها بر روی پلتفرم‌های دسکتاپ، مدت‌ها است نسخه‌های موبایل آن‌ها نیز عرضه شده است. سیمز اکنون به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی شناخته می‌شود.
در این بازی با یک دنیای واقعی رو به رو خواهید بود. درون آن افراد با یکدیگر در ارتباط و تعامل نزدیک هستند. آن‌ها همانند انسان‌های واقعی به سر کار رفته و برای استراحت، به مهمانی می‌روند. در این دنیا دستتان برای انجام هر کاری باز است. به عنوان نمونه می‌توانید تمامی اسباب و لوازم خانه‌تان را فروخته و درون حیات بخوابید! بعد از سال‌ها انتظار، سیمز در نهایت راه خود را به دنیای موبایل پیدا کرد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این بازی فوق‌العاده جذاب است.
Arena of Valor
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
طرفداران بازی‌های MOBA (میدان جنگ چند نفره آنلاین) کاملا متفاوت هستند. کاربران عادی معمولا به گرافیک توجه زیادی کرده و دوست دارند کاراکتر را به صورت سه بعدی مشاهده کنند، اما سبک بازی‌هایی مثل Arena of Valor و یا وارکرافت کاملا متفاوت است. سبک مبارزه این موجودات افسانه‌ای با یکدیگر به حدی هیجان‌انگیز است که فکر و خیال هر گونه بازی سه بعدی و دارای گرافیک بالا را از سرتان بیرون می‌کند. در حال حاضر، 40 قهرمان برای انتخاب از میان آن‌ها به منظور مبارزه وجود دارد. اگر جزو بازیکنان حرفه‌ای دسته‌بندی MOBA باشید، مطمئنا بیشتر این قهرمان‌ها را خواهید شناخت.
Drag’n’Boom
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
در این بازی بسیار جذاب، با یک آرکید اعتیادآور رو به رو هستیم که هدف آن، برطرف کردن تشنگی یک اژدها به سکه‌های طلا است. با شست دست راست، بر روی دشمنان نشانه‌گیری کرده و با استفاده از شست دست چپ، اژدها را به این سو و آن سو می‌برید. هر مرتبه که تصمیم به نشانه‌گیری دارید، زمان آهسته‌تر از همیشه جلو می‌رود تا بلکه بتوانید بهتر این کار را انجام بدهید.
Stranger Things: The Game
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
همانطور که حدس زده‌اید، Stranger Things به عنوان یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کنونی بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است. بهتر است گول ظاهر ساده بازی را نخورید، چرا که به حدی ماجراجویانه است که شما را به ترک بازی‌های سه بعدی و پیش بردن آن تا انتها تشویق خواهد کرد.
Last Day on Earth: Survival
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
بازی های موبایل دارای سبک زامبی، که درون آن کاراکتر باید از دست موجوداتی که درصدد خوردن آن هستند فرار کند، کمی کلیشه‌ای شده‌اند. با این حال بازی Last Day on Earth: Survival به لطف داشتن زاویه دید فوق‌العاده، گرافیک بالا و انیمیشن‌های متفاوت نسبت به دیگر بازی‌ها، چند سر و گردن از سایر بازی های موبایل مشابه بالاتر قرار می‌گیرد. به لطف وجود یک حالت دو نفره، پیش بردن بازی بسیار جذاب‌تر نیز خواهد شد.
Harry Potter: Hogwarts Mystery
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
اگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر را دنبال کرده باشید، این بازی و داستان آن برایتان آشنا خواهد بود. شما باید در مدرسه جادوگران تعلیم دیده و کاراکتر منحصربه‌فرد خود را تربیت کنید. در این بازی همه چیز پیرامون جادو، سحر و همچنین راز و رمزهای عجیب و اسرارآمیز پیش می‌رود.
Sonic Forces
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
بعید می‌دانیم کاربری وجود داشته باشد که سونیک را نشناسد! در بازی موبایل سونیک، مجددا با یک دنیای بی‌انتها رو به رو خواهید شد که درون آن با سرعت هر چه تمامتر رو به جلو حرکت می‌کنید. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده Sonic Forces که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های رایگان اندرویدی کرده، امکان بازی به صورت چند نفره است. کاربری که سریعتر به خط پایان برسد، برنده میدان است. اگرچه سونیک و دیگر شخصیت‌های این بازی دوست دارند همانند همیشه خیلی سریع حرکت کنند، اما وجود موانع مختلف، مانع این کار می‌شود. با این حال سونیک کاراکتری نیست که به همین راحتی تسلیم شود!
Destiny Warfare: Sci-Fi FPS
بهترین بازی های رایگان اندرویدی در سال 2018
درون این بازی یک حالت شلیک خودکار وجود دارد که برخلاف تصور توسعه‌دهنده، به ذائقه بسیاری از کاربران خوش نمی‌آید. علاوه بر آن یک حالت کمکی نیز وجود دارد که به نشانه‌گیری کمک زیادی خواهد کرد. از آنجایی که هدف‌گیری بدون دسته‌بازی و با استفاده از نمایشگر لمسی دشوار است، بهتر است حداقل این حالت کمکی را فعال کنید. گرافیک بازی به حدی زیبا و هیجان‌انگیز است که حین اجرا درون آن غرق خواهید شد، پس مراقب حالت اعتیادآور بازی نیز باشید. در صورت پیشرفت در بازی، اسلحه‌های جدیدتری به دست خواهید آورد که خود به افزایش جذابیت بازی کمک زیادی می‌کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcepf8p.jh87pi9bbj.html
تازه ترین اخبار