۰
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

دانشجویان به بانک ملت ایده بدهند، جایزه بگیرند

بانک ملت با همکاری دانشگاه تهران، مجموعه مسابقاتی تحت عنوان"مسابقه ایده ملت (Mellat Idea)" با محورهای مختلف جهت کسب ایده و طرح‌های خلاقانه از دانشجویان، برگزار می کند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این مسابقات با هدف به‌کارگیری رویکرد نوآوری باز (Open Innovation) و بهره‌گیری از سرچشمه‌های تفکر و خلاقیت در محیط دانشگاهی کشور، برپا خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، نخستین دوره این مسابقات با محور تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات بانکی در مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی تا دکتری می‌توانند با مسائل و موضوعات حائز اهمیت کسب‌وکاری بانک ملت و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات آشنا شوند و در همین مسیر، ایده‌ها و تفکرات خلاقانه‌ خود را بروز دهند و به توسعه توانایی‌ها و مهارت‌های خود بپردازند.
 
تشویق و ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی و به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی در راستای مسائل کسب‌وکاری، پرورش مهارت‌ها و روحیه همکاری و کار تیمی، آموزش و آشناسازی دانشجویان با چگونگی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات بانک و استخراج و کشف ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه، اهداف برگزاری مسابقه ایده ملت است.
 
محصولات بانکی منتخب برای این دوره از مسابقات شامل همراه بانک ملت، همراه پلاس، اینترنت بانک اشخاص حقیقی، طرح متخصصین، طرح پرنیان، سپان و باشگاه مشتریان بانک ملت خواهد بود.
 
در این مسابقه، اطلاعات اولیه درباره محصولات‏/خدمات منتخب جهت تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات در وبسایت مسابقه به تیم‌های شرکت‌کننده ارائه می‌شود و دانشجویان فرصت دارند تا در قالب یک تیم و در نقش افراد اجرایی و مشاور در زمینه بازاریابی و تبلیغات، برنامه‌های خود را براساس ایده یا فرصتی که در بازار برای این محصولات شناسایی کرده اند، ارائه دهند.
 
در این مسابقات به ۱۰ تیم برتر جوایزی به شرح ذیل اعطا می شود؛
  • تیم اول۲۴۰ میلیون ریال (۸۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت، گواهینامه شرکت در مسابقه و همکاری از سوی بانک ملت در خصوص رساله‌های اعضای تیم در صورت مرتبط بودن با صنعت بانکداری
    تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال (۵۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه
    تیم سوم  ۹۰ میلیون ریال (۳۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت وگواهینامه شرکت در مسابقه
    تیم های چهارم تا دهم بسته هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه
گواهینامه اعطا شده به اعضای تیم‌ها، در زمان شرکت در مراحل استخدامی بانک ملت (در صورت برگزاری آزمون استخدام) حائز اهمیت بوده و در مصاحبه‌های تخصصی، امتیاز مثبت خواهد داشت.
 
علاقه مندان به شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از اول خردادماه به صفحه اینترنتی مسابقه به نشانی www.bankmellat.ir/mellatidea.aspx یا میز مسابقه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه و یا سوالات خود را به پست الکترونیک به نشانی mellatidea@bankmellat.ir ارسال نمایند.
 
 
https://akhbarbank.com/vdca00ni.49nw615kk4.html
تازه ترین اخبار