۰
۱
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در همایش سراسری روسای ادارات و دوایر فناوری اطلاعات بانک، گفت: ارتقاء سودآوری از محلِ گسترش خدمات نوین بانکداری یکی از اولویت های سال جاری است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی در این همایش که در مجتمع رفاهی مهر رویان برگزار شد، تراز مالی سال 95 را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: این بانک با زحمات بی وقفه و مستمر همکاران در 25 ساله گذشته از تمامی موانع و مشکلات با سربلندی عبور کرده است و با یاری خداوند متعال مسیر رو به رشد خود را با موفقیت طی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بودجه سال گذشته مبلغ قابل توجهی سود از محل خدمات نوین بانکداری در نظر گرفته شده بود، گفت: با اجرای طرح های IT  250 تا 300 میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم که این صرفه جویی برای بانک سودآور بود.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با تاکید بر اینکه در استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باید به بخش بازاریابی، روابط عمومی و تبلیغات توجه شود، افزود: ارتقاء سودآوری از محلِ خدمات نوین بانکداری یکی از اولویت های سال جاری است.

در ادامه، سید مهدی حسینی – معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات بانک – شاخص عملکردی خدمات نوین در سال جاری را 20 درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به سیاست های بانک در زمینه ارتقاء سودآوری و محوریت خدمات نوین، وصول مطالبات و فروش املاک در صددیم تا با همکاری روابط عمومی و با استفاده از ابزار تبلیغات بودجه مورد نظر در این حوزه محقق شود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک با تاکید بر پرداخت قبوض از طریق بارکد خوان‌های بانک مهر اقتصاد، خاطر نشان کرد: با گسترش اپلیکیشن جدید می پلاس و استفاده از این درگاه می توان به بودجه تعیین شده در این حوزه دست یافت.

وی به کاهش 300 میلیارد تومانی هزینه‌های عملیاتی در اجرای طرح خدمات نوین بانکی اشاره کرد و گفت: هر شعبه‌ای که 70 درصد فعالیتش در بستر IT و با استفاده از خدمات نوین بانکی بود صورت گرفته بود از سود دهی و بهره وری بالایی برخوردار بود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک با تاکید بر عدم موازی کاری در شعب، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا در سال جاری تمامی برنامه های مورد نظر در زمینه بانکداری الکترونیک و استفاده از خدمات نوین بانکداری به صورت حامع و کامل اجرایی شود.

گفتنی است در این همایش از استان‌های برتر که در ارزیابی عملکرد خدمات نوین بانکی عملکرد مطلوبی داشتند تجلیل به عمل آمد .
https://akhbarbank.com/vdcaa0ni.49nww15kk4.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
کی شتاب میشه؟ مردیم دیگه.!
تازه ترین اخبار