۰
مدیرعامل بانک شهر در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و از این ماه به عنوان فرصتی برای تحکیم پیوندهای انسانی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان یاد کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اینکه ،" رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی است" حلول این ماه را تبریک گفت.
 
متن پیام تبریک دکتر پورزرندی به شرح زیر است:
به نام خدای نور و روشنایی
سلام بر رمضان ماه رحمت و برکت و معنویت 
 
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مومنان و عاشقان و فرصت ناب نیایش به درگاه آفریدگار، تهنیت و تبریک اینجانب را پذیرا باشید.
 
رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی و هنگامی نیک برای پیوندی دوباره با جان و دل و روشنایی و آگاهی است. 
 
امیدوارم در این ماه پربرکت، با یاری جستن از معنویت و فراگیری از کتاب آسمانی قرآن و سنت پیامبر اسلام(ص) و حضور در ضیافت الهی ماه رمضان، بتوانیم بیش از پیش در مسیر تحکیم پیوندهای انسانی و معنوی در راستای انسجام ملی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان گام برداریم.
 
برای همه مومنان روزه دار و شیفتگان پاکی و راستی که این ماه را گرامی می دارند از آفریدگار بزرگ، موفقیت بیش از پیش ، سربلندی ایران و عزت روزافزون مسلمان و پایداری جهان اسلام را مسألت دارم.
 
حسین محمد پورزرندی
مدیرعامل بانک شهر
https://akhbarbank.com/vdcb50b0.rhbgwpiuur.html
تازه ترین اخبار