۰
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴

شعبه بانک پارسیان در شهرستان دهدشت گشایش یافت

با حضور فرماندار، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی و مسوول آموزش و پرورش و همچنین مسوولین بانک پارسیان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۷، سیصدو سی و سومین شعبه بانک در شهرستان دهدشت گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، دکتر پوزش، فرماندار دهدشت در آیین گشایش این شعبه با اشاره به عملکرد مثبت بانک پارسیان، گفت: بانک پارسبان بانکی موفق و شناخته شده است و ما حضور این بانک در دهدشت را به فال نیک گرفته و امیدواریم که بانک پارسیان بتواند در رونق تولید و اشتغال این شهرستان و شهرستان های اطراف که فاقد شعبه می باشند، نقش مهمی ایفا کند.

وی با تاکید برلزوم همکاری فرمانداری و شورای تامین استان با بانک پارسیان، افزود: در بحث مشکلات ایجاد شده از سوی موسسات غیرمجاز که با پرداخت سودهای غیر متعارف مخاطرات زیادی برای مردم  و بانک های دیگر ایجاد کردند،  مدیران و کارکنان بانک پارسیان توانستند با تلاش و همت مضاعف و همکاری مناسب، این مقوله را به نحو احسن مدیریت کنند.

مریم وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان نیز با بیان اینکه این بانک زنجیره کاملی از خدمات را داراست، خاطرنشان کرد: بانک پارسیان توانسته است دوشادوش دولت محترم درراستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری اقدامات ارزنده ای در رونق تولید و کسب و کار کشور انجام دهد.

خلیل پور، مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز با تاکید بر نقش مهم بانک در ایفای مسوولیت های اجتماعی، گفت: بانک پارسیان با اعطای تسهیلات قرض الحسنه، اشتعال زایی و کارآفرینی و همچنین حمایت از موسسات و انجمن های خیریه نقش مهمی به منظور شکوفایی اقتصاد و رونق مناطق کمتر برخوردار ایفا کرده است.

در ابتدای این مراسم،  ناصح، رییس حوزه اهواز نیز به ارایه گزارشی از عملکرد اثر گذار بانک در حوزه های اقتصاد مقاومتی و مسوولیت های اجتماعی پرداخت.
https://akhbarbank.com/vdca6ini.49nwa15kk4.html
تازه ترین اخبار