۰
ایران نوشت: کارگر ساختمانی که در سودای پولدار شدن به خرید و فروش دلار رو آورده بود، وقتی خود را با ضرر 400 میلیون تومانی رو به رو دید نقشه یک جنایت را اجرا کرد. بعد از ظهر دوشنبه 28 اسفند سال گذشته، گزارش تیراندازی در حوالی چهارراه گلوبندک از سوی مأموران کلانتری 113 بازار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
 
بدین ترتیب بازپرس محسن مدیر روستا و تیمی از کارآگاهان بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول مرد 51 ساله‌ای بوده که هنگام سوار شدن بر موتورسیکلتش از سوی مرد جوانی با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، تصویر متهم 41 ساله به‌دست آمد. همزمان با شناسایی هویت وی مشخص شد، رستم، یکی از دلالان دلار بوده است که بعد از این جنایت ناپدید شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت، تا اینکه کارآگاهان جنایی با خبر شدند رستم در ساختمان نیمه‌سازی مشغول گچکاری شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم، وی ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 24 اردیبهشت و پس از 56 روز فرار دستگیر شد.

وی در تحقیقات گفت: برای کارگری به تهران آمدم اما دریافتم دلالی دلار کار بهتری است به همین خاطر وارد این کار شدم و از این دلالی هم پول خوبی گیرم آمد، تا اینکه به مرد میانسالی 400 میلیون تومان دلار فروختم و او زیر معامله زد و پولم را نداد. از آنجایی که تمام این داد و ستدها زبانی بود و روی کاغذ نوشته نشده بود، من مدرکی برای گرفتن پولم نداشتم.

بعد از مدتی هم مرد بدهکار فرار کرد، او یک دوست نزدیک به نام شهریار داشت که کارهایش را هم انجام می‌داد. به سراغ شهریار رفتم و از او خواستم محل مخفی شدن مرد بدهکار را به من نشان بدهد اما او منکر شد و گفت خبری از وی ندارد. در همین گیرو دار عصبانی شدم و ناگهان با اسلحه‌ای که همراهم بود دو گلوله به او زدم و فرار کردم.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم که در یک ساختمان نیمه کاره در منطقه ولنجک کارگری می‌کرد پس از دستگیری تحویل دادسرا شد. تحقیقات از او به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.
https://akhbarbank.com/vdcbasb0.rhbgzpiuur.html
تازه ترین اخبار