مدیرعامل بانک آینده: ایران مال ۵هزار نفر نیرو استخدام می‌کند

17 ارديبهشت 1397 ساعت 9:27

مدیرعامل بانک آینده با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی پروژه بازار بزرگ ایران (ایران مال) گفت: این پروژه در مرحله اول به 5هزار نیروی انسانی نیازمند است که به زودی فراخوان و آگهی استخدام این تعداد نیرو منتشر می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، «جلال رسول اف» مدیرعامل بانک آینده با اعلام این خبر افزود: پس از جذب و انجام آموزش های لازم، این پنج هزار نفر در بخش های مختلف ایران مال مشغول به کار می‌شوند.
 
مدیرعامل بانک آینده با بیان این که «دانشگاهی در کنار بازار بزرگ ایران با هدف آموزش نیروهای مورد نیاز راه اندازی شده است»، اظهار داشت: پس از افتتاح پروژه و در مرحله بهره برداری در پایان سال جاری، این تعداد 3 برابر شده و به تعداد 15 تا 20 هزار نفر می‌رسد.
 
مدیرعامل بانک آینده گفت: پروژه ایران مال در زمان اجرا توانست اشتغال مستقیم و مولد برای 15 تا 25 هزار نفر در روز، آن هم در شرایط رکود و تورم را فراهم کند.
 
وی با اشاره به اینکه «میزان اشتغال ایجاد شده پس از بهره برداری ایران مال حداقل تا 20 هزار نفر برآورده شده است» بیان کرد : حداقل با دو ونیم برابر شدن همین تعداد، در قبل و بعد از پروژه ، برای 50 هزار نفر شغل در کشور فراهم خواهد شد.
 
رسول اف با انتقاد از برخی که ایرانیان را فاقد روحیه کار تیمی معرفی می‌کنند، افزود: حدود 500 پیمانکار با عوامل اجرایی 15 تا 25 هزار نفر در یک محل در یک پروژه دست به دست هم دادند و ایران مال را به عنوان یک اثر ماندگار خلق کردند.
 
«بازار بزرگ ایران (ایران مال) » به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان در بین دو کلان شهر تهران و کرج در منطقه 22 تهران در شمال غربی تهران بزرگ و در حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و در نزدیکی دریاچه خلیج فارس بنا شده است.


کد مطلب: 60376

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/60376/مدیرعامل-بانک-آینده-ایران-مال-۵هزار-نفر-نیرو-استخدام-می-کند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com