۰
بانک ملت و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف افزایش سطح تعاملات فی ما بین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که اعتبار آن سه سال تعیین شده است، این بانک انواع خدمات خرد و خدمات ویژه بانکداری الکترونیک، اعتباری و بیمه ای را به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش، موضوع تفاهمنامه یادشده که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، ارتقای سطح همکاری های متقابل از طریق تمرکز حساب های سازمان و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خدمات و تسهیلات بانکی، تعیین شده است.
 
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در این جلسه با اظهار خرسندی از تعامل این بانک و سازمان تبلیغات، آمادگی این بانک را برای حمایت از طرح ها و پروژه های این سازمان اعلام کرد.
 
مدیرعامل بانک ملت از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مشتریان خوب و خوش حساب این بانک یاد کرد که همیشه و به موقع به تعهدات مالی خود عمل کرده است.
 
وی با اشاره به تلاش های بانک ملت برای حمایت از تولید داخلی، گفت: محصولات خاصی را در بانک برای حمایت از تولید کالاهای ایرانی طراحی کرده ایم که در قالب آن، کارت هایی صرفا ویژه خرید کالاهای ایرانی صادر خواهد شد.
 
دکتر بیگدلی، همچنین از آمادگی بانک ملت برای حمایت مالی از تجاری سازی طرح های دانشگاهی خبر داد.
 
دکتر خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک ملت به ویژه کارکنان مستقر در باجه این بانک در سازمان، افزود: خوشبختانه این بانک در بسیاری از زمینه ها به ویژه بانکداری الکترونیک، پیشتاز است و این موضوع، زمینه خوبی را برای افزایش همکاری ها فراهم می آورد.
 
وی با ارائه پیشنهاداتی در زمینه همکاری مشترک بانک ملت  و سازمان تبلیغات اسلامی خواستار توجه هرچه بیشتر بانک ها به ایده های نوآورانه نخبگان دانش آموزی و دانشگاهی شد.
 
در این جلسه، نصری معاون مدیرعامل، خادمی مدیر امور ناحیه ۱، نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، صابریان مدیر کل روابط عمومی، جنگجو مدیرکل بانکداری شرکتی و شجاع مدیر شعب منطقه چهار تهران مدیرعامل را همراهی کردند.
https://akhbarbank.com/vdchwxn-.23nvvdftt2.html
برچسب ها: بانک ملت
تازه ترین اخبار