۲
۵
مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن گفت: با ادغام ثامن در بانک انصار به هیچ عنوان هیچ یک از سپرده گذاران متضرر نخواهند شد و امنیت شغلی حتی یک نفر از کارکنان مورد تهدید نیست.
به گزارش اخبار بانك، محمود رهنما اظهار داشت: ما هم اکنون تنها از ۴۰ درصد ظرفیت شرکت ثامن ارتباط عصر استفاده کرده‌ایم و باید در اقدامات آتی سازمان از ۶۰ درصد باقیمانده به بهترین شکل استفاده گردد و از ظرفیت‌های شرکت در فعالیت‌های مختلف شبکه بانکی کسب درآمد و ایجاد اشتغال داشت و شرکت باید  به عنوان سکوی پرتاب سازمان در شبکه بانکی و بانکداری الکترونیکی ادامه فعالیت دهد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت سپرده گذاران و کارکنان موسسه در مراحل ادغام ، بیان کرد: به هیچ عنوان هیچ یک از سپرده گذاران متضرر نخواهند شد و امنیت شغلی حتی یک نفر از کارکنان مورد تهدید نمی‌باشد. ادغام ثامن در بانک انصار، الگوی ادغام در بانک‌های ایران و حتی جهان خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcdjx09.yt0zj6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
بهروز
Iran, Islamic Republic of
در مورد کاسپین هم همین رو می‌گفتند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
امید است اینچنین باشد.برخی از تسهیلا ت گیرندگان سپرده های بلوکه شده ای دارند که ضامن تسهیلات ماخوذه می باشد .تناسب نرخ تسهیلات ونرخ سود سپرده بلوکه شده در تعهد فیمابین موسسه ثامن ومشتری می باشد .متاسفانه در پروسه ادغام مبالغی که به عنوان هبه در صورتحسابها منظور می شده است در ماه جاری پس از ادغام در حسابها منظور نشده است لیکن از طرف دیگر سود تسهیلات کما فی سابق همان مبالغ تعهد شده می باشد .به طور مشخص در حساب اینجانب تقریبی سود 31 روزه فروردین از 934000 تومان به 764000 تومان تقلیل یافته به میزان 4 درصد لیکن اقساط 1358500 تومانی اینجانب همچنان ثابت مانده است .این یعنی به میزان 4 درصد نسبت به مانده تسهیلات ومبلغ بلوکه شده تا سررسید بی توجهی ویا خدای ناکرده عدم ایفای تعهد ویا به طور مشخص سوء استفاده از سپرده های مردم و... امید است این مهم را مد نظر قرار دهیدحال اگر این مهم اصلاح نشود وتعمدا این عمل ورویکرد اتخاذ شده باشد یعنی سود 4 درصدی سالانه بانک انصار از پروسه ادغام نسبت به کل مبالغ بلوکه شده ضامن تسهیلات پرداختی موسسه ثامن .این مطلب به بانک مذکور منعکس شده ودر این مقام صرفا جهت اطلاع سپرده گذاران موسسه ثامن می باشد.یقینا در طول ماه آتی در صورت اصلاح سیستم ویا حصول هر نتیجه ای ذیل این مطلب مردم عزیز را مطلع خواهم نمود .با تشکر.
افضل توس
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد افضل توس هیچ خبری نیست
موسسه ای که ۱۹ سال سابقه فعالیت داره از همه مهمتر وابسته به خانواده شهداست
Iran, Islamic Republic of
تکلیف شعب و کارکنان چی میشه ایا کسی هست جوابگو باشه اقای سیف
حسین عجم
Iran, Islamic Republic of
با سلام،اینجانب مبلغی تحت عنوان سپرده 5ساله در موسسه ثامن الائمه داشتم که طبق قرارداد 24/5درصد بهره پرداخت می گردید، ولی از زمان ادغام در بانک انصار نه سپرده حقیر را می دهند و بان انصارسود مورد نظر خودشان را پرداخت می کندو به اعتراض اینجانب هم پاسخ نمی دهد و می گوید چون ثامن الائمه اعلام ورشکستگی کرده است ،ما قرار داد جدید را اجرا می کنیم و این عادلانه نیست، و حقیر قصد دارم در صورت ادامه این بی عدالتی جهت احقاق حق اعتراض و اقدام خواهم کرد.
تازه ترین اخبار