۲
۱۳
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸

آغاز فرآیند ادغام موسسه ثامن از نیمه اردیبهشت ماه

طبق گزارش های میدانی از برخی شعب موسسه اعتباری ثامن شنیده می شود که فرآیند ادغام این موسسه از نیمه اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
آغاز فرآیند ادغام موسسه ثامن از نیمه اردیبهشت ماه
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، اواخر سال گذشته بود که معاون بانک مرکزی در خبری اعلام کرد موسسه اعتباری ثامن بانک انصار و بانک مهر اقتصاد ادغام خواهد شد.

 به گفته معاون بانک مرکزی فرآیند ادغام در بهار سال ۹۷ صورت می پذیرد.

 اما با وجود گذشت بیش از 40 روز از آغاز سال جدید هیچگونه خبری یا اطلاعیه ای مبنی بر آغاز فرآیند ادغام منتشر نشده است.

 اما پیگیری های خبرنگار اخبار بانک از شعب موسسه ثامن که در چند ماه اخیر در پرداخت سپرده های مشتریان با مشکل مواجه شده است، حکایت از آغاز فرآیند ادغام تا چند روز آینده دارد.

 به گفته برخی از پرسنل این موسسه اعتباری از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری فرآیند ادغام آغاز شده و تابلوهای تعاونی اعتبار نیز تعویض و نام بانک انصار بر سر درب آنها نقش خواهد بست.

گفته شده پانزدهم اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان این اتفاق مبارک برای سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن به وقوع خواهد پیوست و به نظر می‌رسد مشکلات آنها که در طی یک سال گذشته شرایط سختی را داشتند نیز به پایان خواهد رسید.

 همچنین شنیده می‌شود که برخی از پرسنل تعاونی اعتبار ثامن در حال فراگیری آموزش‌های نرم افزارهای بانک انصار و نیز مرور موارد مربوط به آغاز فرایند ادغام هستند.
https://akhbarbank.com/vdcgyx93.ak9zz4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم در یک موسسه غیرمجاز به دلیل قدرت پشت پرده این موسسه و لابی های ان به راحتی حل می شود و اصل و سود مردم طبق قرارداد بدون حتی یک روز کسری به دستشان می رسد ولی مردمی که در امن ترین جای ممکن یعنی در یک موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی و تحت نظارت کامل بانک مرکزی یعنی موسسه کاسپین سپرده گذاری کرده اند از سال 94 از سودهایشان محروم شده اند و سرنوشت پولهایشان پس از سه سال هنوز معلوم نیست .
Iran, Islamic Republic of
البته هنوز پولی به کسی پرداخت نشده و از این صحبتها زیاد گفته اند. اول صحبت سیف عدم وجود مشکل در ثامن و تشویق مردم به حفظ سپرده در این موسسه بود. بعد گفتند با کوثر و مهر اقتصاد تجمیع می شود. بعد وعده دادند که با انصار و مهر اقتصاد ادغام می شود. بعد قرار شد زیر مجموعه انصار شود و تابلو ها به انصار تبدیل شود. خود موسسه هم خود را صاحب اختیار دارایی مشتریان می داند و حتی یک سطر خبر رسانی به مشتریان نکرده است. مشتریان از این وعده ها زیاد شنیده اند که نهایتا وعده دیگری جایگزین شده است.
ثامن
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار اخباربانک بهتر است تصحیح کند که موسسه ثامن اکنون یکسال است که پول پس انداز کنندگان را بلوکه کرده و به هر مشتری تنها روزی 75 هزار تومان می پردازد. در این مدت از این موسسه هیچ خبری به مشتریان داده نشده و حتی در سایت موسسه خبری در مورد تجمیع یا چگونگی اقدامات انجام شده برای مشتریان به نمایش در نیامده است. کارکنان موسسه در این مدت با طلبکاری با مشتریان دلنگران برخورد کردند. گویا مشتریان مقصر بودند که سراغ سپرده هایشان را می گیرند. با رفتار پادگانی این موسسه با مشتریانش و عدم سعی در خبر رسانی به مشتریان در این مدت پر اضطراب بسیاری به محض باز شدن دریچه ای سپرده های خود را خارج خواهند کرد. این موسسه با تکریم با مشتریانش برخورد نکرد.
Iran, Islamic Republic of
این موضوع تا چقدر صحت دارد؟ بعد تعویض تابلو چندروز بعدش مشکل حل میشه
Iran, Islamic Republic of
مشتری عزیز روزبعدازنیمه شعبان بروازبانک انصارپولتوبگیر خیالت راحت باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چرا بانک مرکزی برای پست بانک ایران که بانک خیلی ضعیفی است و بطور مثال در شهرستان مشهد که یک کلانشهر است و در اکثر مناطق آن قابل دسترسی نیست چنین اقدامی نمیکنه؟!حداقل دولت لطف کنه در بانک کشاورزی که هم در شهرها شعبه های زیادی داره و هم خدمات زیادی به کشاورزان و دامپروران و هم روستائیان خدمات زیادی داده ادغامش کنه!!!و یا موسسه کاسپین در یک بانک خصوصی که مردم سرگردان کرده ادغام کنه که مردم هم از این سرگردونی نجات پیدا کنن!!!
با تشکر از دوستان اخبار بانک!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام من مشتری ثامن یکی از شهرهای استان فارس هستم وتادیروزکه رفتم شعبه ریس شعبه گفت تا پانزدهم پایان این همه سختی است وتابلو انصار نصب میشه وهر کی هرمقدار پول خاست پرداخت میشه وپایا وساتنا هم وصل میشه ودرضمن مامشتریان ثامن این همه صبر کردیم باید اندکی دیگر صبر کنیم که مشکلات همه حل خواهد شد انشاءالله
آتعاونی وحدت
Romania
یه فکری هم بحال مال باختگان تعاونی وحدت یا همان آرمان بکنید
فریبا
United Arab Emirates
باچه بانکی ادغام میشه تکلیف مهراقتصاد چی میشه؟
سپرده گذار ثامن
Iran, Islamic Republic of
الان با شعبه ثامن تماس گرفتم چون مصوب کرده بودند امروز و ۱۶ام و ۲۰ام اردیبهشت هربار ۳۵میلیون بهم بدن
گفت ساعت ۱۲اعلام میکنند!
ولی اومدن داربست بستن که تابلو رو عوض کنن و خودپرداز هم فعال کنند
همیشه میترسیدن حرف بزن ولی الان گفت قول میدم تا ۲۰ام کلا حل بشه و برگردیم به روال قبل!
من که صدقه دادم شما هم دعا کنید به پولمون برسیم و زندگیمون رو نجات بدهیم انشالله
احسانی
Iran, Islamic Republic of
شما رابخدا تگلیف پول ما در افضل چی شد پرا من 100تومان داشتم 16کم کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پ
محمد
Iran, Islamic Republic of
امروز دیدم سوئچ بانک انصار روی خود پردازی ثامن نصب کردن از یکی از کارمندای شعبه که پرسیدم گفت از شنبه بیاین حساب ثامن ببندین و حساب بانک انصار باز کنید!
با تشکر از دوستان اخباربانک!
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اولا همه موسسه ها زیر نظر بانک مرکزی بودن هستن دوما اگه همین موسسات نبودن کسی از سپرده گذارای کاسپین خبر پیدا نمیکرد تا صد سال دیگه هم بهتون تسویه نمیکردن
تازه ترین اخبار