۰
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶

برگزاری همایش روسای شعب 3 استان بانک ایران زمین

همایش روسای شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران زمین با حضور مدیر، معاون اجرایی، روسای دوایر و کلیه روسای شعب استان های تحت مدیریت با هدف بررسی عملکرد شعب برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، شهرود مدیر استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل ضمن خیر مقدم به مدعوین در خصوص مشکلات موجود در جامعه و سازمان ها و راه حل این مشکلات مطالبی را عنوان کرد.

شهرود گفت: در سال ۱۹۹۰ دو انقلاب تحت عنوان جهانی شدن و دیگری فناوری اطلاعات صورت گرفت که ماحصل این دو انقلاب اقتصاد نوین بود که باعث تحولی بزرگ، حتی در سیستم بانکی شد.

وی افزود: ما باید همکاران جوان خود را برای فردای بانک آماده کرده و سطح علمی خود را به عنوان یک بانکدار ارتقا دهیم.

شهرود در پایان بیان کرد: امیدوارم در سال ۹۷ که سال سختی برای بانکها است همه در این مسیر موفق عمل نموده و باعث ارتقاء جایگاه بانک در بین سایر بانکها باشیم.

شهام فر معاون استان در ادامه مباحث به ارائه گزارش عملکرد شعب این استان ها در سال ۹۶ و مقایسه عملکرد شعب با سال ۹۵ و میزان تحقق هدف هر یک از شعب و متعاقباً منطقه و همچنین سرانه جذب منابع هر شعبه در سال ۹۵ و ۹۶ به تفکیک پرداخت و به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرارداد.

در ادامه همایش جهاندار بازرس استان در خصوص اخذ کارمزد، وصول مطالبات، بهداشت پرونده های تسهیلاتی و افتتاح حساب مطالبی را عنوان کرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcdsf09.yt0zo6a22y.html
برچسب ها: بانک ایران زمین
تازه ترین اخبار