۰
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم به همراه روسای دوایر و شعب استان با آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری – عضو مجلس خبرگان رهبری - در این دیدار با بیان اینکه انتظارات بسیاری از سیستم بانکداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، اظهار داشت: گزارش اقدامات بانک مهر اقتصاد نشان دهنده فعالیت‌های ارزنده ای و کار پر تراکم این بانک در عرصه خدمت رسانی به مردم است که این قابل تحسین و تقدیر می‌باشد.
 
امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) ابراز داشت: افراد در جایگاه های مختلف شغلی باید گره گشای کار مردم باشند، چرا که حوائج و خواسته های مردم از نعمت های خداوند است و خداوند جایگاه و موقعیتی به ما داده تا گره گشای خواسته ها و نیازهای مردم باشیم لذا این موقعیت کاری ما سبب می شود تا مردم مراجعه کنند و خواستار رفع مشکلات خود باشند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نسبت به درخواست های مردم احساس خستگی نکنید و با روی باز از صاحبان حاجت استقبال نمائید و قدر این جایگاه را بدانید و سختی و دشواری های آن را بپذیرید، زیرا این نعمتی است که خداوند به شما ارزانی داشته و پاداش آن احساس امنیت در روز قیامت است.
 
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند یکی از مسائل مهم است و باید به اندازه توان مساعدت کنید از زحمات و خدمات شما قدردانی و تشکر می کنم و برای همه شما آرزوی توفیق الهی دارم.
 
در ادامه، بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد کمک به اقتصاد داخلی، رونق تولید و اشتغالزایی را از اهم برنامه های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی لحاظ نموده است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تسهیلات قابل توجهی به این حوزه اختصاص داده است.
https://akhbarbank.com/vdcefz8p.jh87zi9bbj.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار