۰
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: شعبی که بهره وری آنها کم شده و از نظر اقتصادی کارایی خود را از دست داده اند، منحل شده و در ازای آن شعب تازه در شهرهای جدید، نقاط پرجمعیت و مراکز شهرها تاسیس می شود.
ایجاد شعب جدید بانک ملی از محل انحلال شعب دارای بهره وری پایین
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی، برات کریمی با اشاره به این که هدف از این اقدام، افزایش بهره وری بانک است، اظهار کرد: توسعه بانکداری الکترونیک و خدمت رسانی بدون نیاز به حضور در شعبه، هدف نهایی بانک ملی ایران است.

وی در ادامه به پروژه بازسازی شعب بانک اشاره و خاطرنشان کرد: بازسازی شعب اولویت بندی شده است، به طوری که ابتدا شعب پرمراجعه بهسازی می شوند و شعب کم مراجعه در مراحل بعدی قرار می گیرند.

کریمی با بیان این که تعداد شعب بانک ملی ایران زیاد و بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی آنها محدود است، اظهار کرد: بعضی شعب به نوسازی نیاز دارند که این کار هم زمان بر است، اما به طور کلی بیش از 70 درصد شعب از نظر فیزیکی در حد مطلوب قرار گرفته اند.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین با اشاره به این که بخش کمی از شعب این بانک استیجاری هستند، افزود: استیجاری یا ملکی بودن شعب تاثیری در عملکرد آنها ندارد و مهم این است که فعالیت شعبه از لحاظ خدمات رسانی و سودآوری برای بانک توجیه داشته باشد.
https://akhbarbank.com/vdcgtz93.ak9zu4prra.html
تازه ترین اخبار