عیادت مدیرعامل بانک ملی ایران از همکاران جانباز

2 ارديبهشت 1397 ساعت 14:26

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همزمان با روز جانباز، مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه سرپرست معاونت منابع انسانی و تنی چند از مدیران امور و رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران، از ایثارگری ها و رشادت های همکاران جانباز بانک با اهدای گل قدردانی کرد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با چند تن از جانبازانی که در بیمارستان بانک بستری بودند، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستور بررسی و حل مشکلات درمانی آنها را صادر کرد.

حسین زاده در این دیدار با اشاره به نقش حیاتی جانبازان در طول دوران دفاع مقدس و نیز ایثارگری های آنان گفت: حضور این عزیزان در جامعه فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری را اشاعه می دهد.

وی ضمن عیادت از جانبازان، آن ها را الگوی درخشان و نورانی انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و رشادت های آنها را ارج نهاد.

گفتنی است این جانبازان در عملیات های مختلف از جمله بیت المقدس، والفجر 8، فتح المبین وکربلای 10 به درجه جانبازی نائل شدند.

بانک ملی ایران با تقدیم بیش از 60 شهید والا مقام و بیش از 13 هزار رزمنده، ایثارگر و جانباز و همچنین مشارکت فعال هزاران بسیجی شاغل در این بانک همواره در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.
 


کد مطلب: 60048

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/60048/عیادت-مدیرعامل-بانک-ملی-ایران-همکاران-جانباز

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com