۰
با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و تنی چند از مسولان ستادی، مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این مراسم با تاکید بر این که بانک ملی ایران با زندگی همه مردم کشور عجین شده است، گفت: در روزهای منتهی به پایان سال که حجم کار دولت بسیار زیاد شده بود، بانک ملی ایران با تمام قوا به کمک دولت شتافت.

وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران همواره در کنار دولت و مردم بوده و هست، اظهار کرد: در هر گوشه و کنار کشور، اثری از بانک ملی ایران مشاهده می شود و این نشان دهنده وسعت عمل بانک است.

کریمی با بیان این که کار کردن در بانک ملی ایران با این حجم از اثرگذاری را می توان توفیق الهی دانست، ادامه داد: روند فعالیت بانک بسیار مطلوب و امیدوار کننده است، به طوری که حجم منابع در وضعیت بسیار خوب و اقبال مردم در بهترین شکل است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین اداره کل نظام های پرداخت را یکی از اثرگذارترین و مهم ترین ادارات این بانک خواند و گفت: کنترل تراکنش ها و نحوه فعالیت سامانه های صیاد و چکاوک و امثال آن بر عهده این اداره است که حقیقتا کار سنگین و دقیقی است.

در ادامه این مراسم، محمد توکلی رئیس سابق اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد خود طی مدت تصدی این شغل، این اداره را خرانه الکترونیکی بانک خواند و اظهار امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید، بدنه این اداره بیش از پیش ارتقا یابد.

محمد نجف زاده ضیاء الدین سرپرست این اداره کل نیز با اشاره به عمر 47 ساله اداره کل نظام های پرداخت، تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود و تزریق توان بیشتر، می توان به توسعه هر چه بیشتر بانک کمک کرد.

در پایان این مراسم، حکم بازنشستگی محمد توکلی و انتصاب محمد نجف زاده ضیاء الدین که به امضای دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران رسیده بود، توسط برات کریمی عضو هیات مدیره بانک به آنها تقدیم شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcguz93.ak9zt4prra.html
تازه ترین اخبار