۰
۱۱
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸

منابع مالی موسسات در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حوزه موسسات مالی پولی پرداخت نکرده است، گفت: منابع مالی موسسات در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به سوال امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین از مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهارداشت: در رابطه با پول هایی که به موسسات مالی پرداخت کرده‌اند، دولت به هیچ وجه پولی را چاپ نکرده و اختصاص نداده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اعتباری است که خود آن موسسات دارند و به اندازه اعتبارشان برای آنها خط اعتباری تعیین شده است.

وی افزود: نمایندگان دقت داشته باشند و طوری نگویند که دولت پول داده، مگر می شود بدون اعتبار، دولت پول چاپ کند؟

پزشکیان تصریح کرد: دولت در حوزه موسسات مالی پولی نداده و باید توجه داشت که در رابطه با خط های اعتباری، منبع وجود دارد و از اموال موسسات در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته است.
 
https://akhbarbank.com/vdcfvxdv.w6dxjagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
پس کی پول مردم بیچاره را پرداخت میکنید بعدش چرا اولش جو عمومی را متشنج کردید وگفتید دولت این پول را از خزانه بانک مرکزی میده من سپرده گذار میدونستم ولی کسی که مشتری نبود میگفتن شما پولتون دارین از سهم بیت المال میگیرید واقعا متاسفم برای خودم طعمه دولت شدم
وحدت
Iran, Islamic Republic of
اموال و داراییهای تعاونی وحدت مابین مدیران تعاونی وحدت و موسسه ملل و بانک مرکزی تقسیم کردید پس چرا سپرده ها را به سپرده گذاران متضرر نمیدهید آقای سیف ، آقای پزشکیان چرا اسامی اشخاصی که در تعاونی وحدت باعث تضییع حقوق مردم شدند را نام نمی برید ؟ آیا به قوه قضایی معرفی شدند ! ؟
Iran, Islamic Republic of
پول مارو خوردن رفت یواش یواش هم داره فراموش میشه
افضل توس
Iran, Islamic Republic of
خیر نبنید که یک سال پولمون دارین از سودش استفاده میکنید بعد میگین موسسات سود غیر مجاز میداده
الان دولت بیاد این ضرر مالی هم جبران کنه
سپرده گذار افضل توس
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا مبالغ بالای 100 میلیون افضل توس پرداخت نمی شود. کارمندهای افضل توس که همشون تو شعبه ها بیکار نشستن چرا از پول سپرده گذارها حقوق اونها پرداخت میشه؟ در حالیکه هشت ماهه بیکارن اونوقت میگن دارائیهای موسسه کفاف پول سپرده گذاران رو نداد.
وحدت
Iran, Islamic Republic of
شعبه های وحدت هم دائر و کارمندان وحدت در شعبه هستند آقای جوادی محترم مدیر عامل موسسه ملل هزینه ها را سپرده سپرده گذاران متضرر وحدت پرداخت میکنید . ما که راضی نیستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان تا وقتی همه دارائیهای افضل توس حیف و میل نشده پول سپرده گذارها را بدهید.
Iran, Islamic Republic of
اقا پول این کارمندهای افضل که بیکار تو این شعبه ها نشستن کی میده؟
Iran, Islamic Republic of
اعطای مجوز به موسسه کاسپین و قراردادن نام این موسسه در سایت بانک مرکزی در کنار سایر بانکها و موسسات مالی مجوز دار در ابتدای سال 95 به معنای تائید قدرت مالی و اقتصادی این موسسه و عدم کسری و تراز مثبت موسسه از نظر بانک مرکزی بوده است . پس امکان ندارد در سال 95 تحت نظارت بانک مرکزی به یکباره رقم وحشتناک چهار هزار میلیارد تومان کسری موجود شود . اقای پزشکیان باید با وجدان خود به دنبال حل مشکلات سپرده گذار بیگناه و بازخواست دولت برای پرداخت اصل سپرده مردم و خسارت مردم باشد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چرا۳۸%سود میگیرید ربانیست ۳۲%ربابود عین دزدی است
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی کدوم سی دو درصد اگه سی درصد هم به ما سود دادن هزارتومن از پولمون نمیخوام واقعا تاسف دلم به حال همه مردم میسوزه خب اینجور که شما با ما این کار میکنید همه رو از دین و ایمان میندازید خدا رحم کند
تازه ترین اخبار