۰
مرحله نهایی دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مهر اقتصاد به میزبانی استان مازندران و با حضور مدیر عامل بانک در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و دومیدانی برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مازندران، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مراسم  اختتامیه این المپیاد ورزشی که با با شعار ورزش، سلامتی، بهره وری برگزار شد، ورزش را موجب سلامتی جسم و نشاط روح و روان انسان عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این گونه مسابقات انتخاب نفرات برتر در رشته های مختلف نیست بلکه ایجاد روحیه همبستگی، ارتقاء سطح سلامت، افزایش همدلی و تقویت کار گروهی در بین آنان است.
 
ایمانی ورزش را یکی از موثرترین عوامل در کاهش استرس و فشارهای روحیِ ناشی از فعالیت های روزانه دانست و ابراز داشت: بانکداری یکی از پر استرس ترین مشاغل با حجم کاری بالاست که نیاز به تمرکز و دقت فراوانی دارد لذا حرفه ای با چنین مشخصات و ویژگی ها، به مرور زمان آثار زیانباری به لحاظ روحی و جسمی در پی دارد از اینرو گنجاندن فعالیت های بدنی در برنامه روزانه می تواند به صورت قابل توجهی همکاران را در برابر این قبیل مشکلات مقاوم کند .
 
وی تصریح کرد: ورزش علاوه بر آثار و نتایج مثبت جسمی و روحی برای همکاران، موجب افزایش راندمان کاری و ارتقاء بهره وری در فعالیت های حرفه ای نیز می شود لذا در صددیم با تلاش های معاونت سرمایه انسانی بیش از گذشته شرایط و امکانات استفاده از اماکن ورزشی را برای همکاران فراهم آوریم .
 
مدیر عامل بانک با تقدیر و تشکر از همکاران اداره امور شعب استان مازندران و همکاران معاونت سرمایه انسانی برای برگزاری این رقابت ها، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال های آتی نیز شاهد برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در استان های دیگر باشیم. 
 
بر اساس این گزارش المپیاد ورزشی کارکنان بانک به مدت 6 روز در شهر رویان برگزار شد و در رشته تنیس روی میز که 33 ورزشکار حضور داشتند ابوالفضل عابدینیان از اصفهان در جایگاه نخست، فرج علیخانی از ایلام دوم و جعفر عرب لو از زنجان در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
در رشته شنا نیز 33 نفر شرکت کننده حضور داشتند که در 8 گروه به رقابت پرداختند و در مرحله نهایی، محسن نیازی از مازندران مقام نخست را کسب کرد و حامد ثقفی و هادی ربیعی از خراسان رضوی و استان البرز به ترتیب به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
 
در مسابقات رشته تیر اندازی با تفنگ بادی، 33 شرکت کننده در 5 گروه به رقابت پرداختند که در دور نهایی احمد ملک محمدی از چهار محال بختیاری  عنوان نخست، مصطفی نورالهی از ایلام دوم و قادر قلی پور از اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
در رقابت های دو و میدانی رشته دوی 100 متر سرعت نیز 33 شرکت کننده حضور داشتند، که در دور نهایی میثم واحدیان از تهران شرق مقام اول،  مجید نجاتی از کهگیلویه و بویر احمد دوم و سید محمد موسوی از خوزستان جایگاه سوم را بدست آورند .
 
در رقابت های فوتبال دستی  نیز 66 شرکت کننده حضور داشتند، که در دور نهایی جواد خجسته نژاد و ارسلان سلیمانی از البرز مقام نخست، رئوف نوعی و منصور نجفی از اردبیل  دوم و  جواد چادری و زاهد بسطامی از ایلام  جایگاه سوم را بدست آورند .
 
در مسابقات فوتسال نیز تیم های لرستان، اصفهان و خوزستان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند ضمن اینکه تیم البرز به عنوان تیم اخلاق مسابقات، رضا رشنو از استان خوزستان و جواد رحیمی از استان البرز نیز به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن مسابقات فوتسال انتخاب شدند .
 
در مسابقات والیبال  نیز تیم های خراسان جنوبی، آذر بایجان غربی و قزوین در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند ضمن اینکه بهترین بازیکن رضا کریمی از استان آذر بایجان غربی و مهدی حاجی آبادی و محسن دهقانی به عنوان بهترین سرپرست و امتیاز آور ترین بازیکن هردو از خراسان جنوبی انتخاب شدند.
 
گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر مدیر عامل بانک، معاونین سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی  نیز حضور داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcgyz93.ak9zx4prra.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار