۰
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰

صورتهای مالی 3 سال پیش بانک غایب ۱۷ ماهه تصویب شد

دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه برگزار شد که با تصویب صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال ۹۴ و انتخاب اعضای هیات مدیره همراه بود.
صورتهای مالی 3 سال پیش بانک غایب ۱۷ ماهه تصویب شد
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، مجمع سالانه و عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم بانک سرمایه که از 4 آبان 94 با توقف نماد روبرو است، چهارشنبه 29 فروردین با حضور بیش از 47 درصد سهامداران در تالار سوره برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست امیر انبار دار معاون امور شرکت های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و علیرضا پویان شاد مدیر عامل بانک سرمایه و دیگر اعضای هیات مدیره برگزار شد،پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال 94 را تصویب کردند.

همچنین با پخش کلیپی، گزارش اهم فعالیت های شاخص "سمایه" در سال 96 و افق ها و چشم اندازهای بانک در سال 97 به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران رسید.

در این میان،4 عضو جدید هیات مدیره این بانک فرابورسی که به تایید بانک مرکزی رسیده اند،مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفته و به جمع اعضای قبلی  ملحق شدند که شامل فرج اله قدمی و حسین موفقی اردستانی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و عبداله سید صالحی و حسین رضوی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره بانک سرمایه می شوند.

بنابراین گزارش،شرکت لیزینگ و رفاه ایرانیان و سرمایه گذاری فرهنگیان هرکدام با 9.9 درصد سهم،در زمره سهامداران این بانک فرابورسی حضور دارند.
 
https://akhbarbank.com/vdchvvn-.23nvidftt2.html
برچسب ها: بانک سرمایه
تازه ترین اخبار