۰
قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با اعلام رشد 56 درصدی فروش املاک مازاد بانک در سه ماهه پایانی سال 96 ابراز امیدواری کرد که روند حفظ منافع سهامداران در سال جدید نیز تسریع یابد.
 به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادرخواجه حق وردی، قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته با فروش 239 مورد از املاک مازاد بانک مبلغی بالغ بر 1.290 میلیارد ریال درآمد برای بانک حاصل شد که 106 مورد از این املاک تملیکی و مازاد در 3 ماهه پایانی سال 96 به فروش رسیده که نشان دهنده رشد 56 درصدی در این بازه زمانی است.

حق وردی ضمن بازدید از غرفه هولدینگ بانک تجارت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با اشاره به رشد 5 درصدی بازگشایی نماد بانک در روزهای آغازین فرودین ماه سالجاری پس از 8 ماه توقف افزود: اقبال بازار سرمایه به این رشد را می‌توان نشان دهنده اطمینان سهامداران به حرکت مدیریت بانک تجارت در راستای تحقق منافع ذینفعان، دانست.

وی ضمن تاکید بر اراده مدیریت بانک در بهینه‌سازی شبکه شعب در سالجاری از حذف و ادغام بیش از 50 شعبه بانک در سال 96 خبرداد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات، روند رو به رشد پیگیری و وصول مطالبات در سال گذشته تداوم یافته به نحوی که تنها در 3 ماهه پایانی سال گذشته 13000میلیارد ریال از مطالبات بانک وصول شده است.

بانک تجارت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه از تاریخ 27 الی 30 فروردین ماه همراه با مجموعه شرکتهای هلدینگ خود از جمله سیمرغ تجارت ، ایران کیش ، کارگزاری تجارت ، بیمه تجارت نو حضوری چشمگیر داشت.
 
https://akhbarbank.com/vdcaywni.49nw615kk4.html
برچسب ها: بانک تجارت
تازه ترین اخبار