۰
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب بانک در غرب استان تهران از تلاش های همکاران تقدیر و تشکر کرد.
حمايت از توليد داخلي یک راهبرد اصلی بانک مهر اقتصاد است
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این دیدارها با تقدير از كاركنان شعب غرب استان به تبیین برنامه های بانک در حوزه های جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و ارتقاء بهره وری پرداخت و با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمان، گفت: یکی از با ارزش ترین سرمایه های بانك ها و اساساً هر مجموعه اي، کارکنان آن هستند که می توانند با تولید فکر و اندیشه باعث شکوفایی و به ثمر رسیدن اهداف سازمان شوند.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: بدون ترديد موفقيت امروز شعب غرب استان مرهون همكاري و هماهنگي مجموعه كاركنان و مديران اين بانك است كه اميدواريم این روند با قوت و قدرت ادامه داشته باشد.

ايماني با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حمايت از توليد داخلي گفت: يكي از راهبردهاي اصلي بانك مهر اقتصاد از ابتدای فعاليت حمايت از توليد داخلي بوده است كه اين فرآيند در سال97 بايد با جديت و پشتكار بيشتر دنبال می شود.

وی افزود: بايد توجه کنیم منابع بانک به مشتریان و سپرده گذارانی تعلق دارد که میزان آن محدود است، بنابراین باید تلاش کنیم منابع را در جای مناسب و در جهت شكوفايي توليد داخلي و محصولات ملي تخصیص دهیم تا هر چه بیشتر يك قدم به تحقق شعار سال نزديكتر شویم.

در ادامه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانك - با قدردانی از كاركنان و روسای شعب غرب استان تهران، گفت: وظیفه روسای شعب بانک‌ها به عنوان یک بنگاهدار اقتصادی، حرفه‌ای بودن و کسب سود برای بانک است كه خوشبختانه در اين زمينه شعب غرب استان كارنامه درخشانی از خود به جاي گذاشته است.

حاجي مزداراني افزود: ضرورت دارد تا بانک ها سودآوری را در عین رعایت مقررات و قانون ‌مدنظر قرار دهند چرا که تعریف ما از بانک خوب بانکی است که سالم و با ثبات باشد و هر آنچه بانک را از مسیر ذاتی خود دور کند باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.
https://akhbarbank.com/vdccmxqe.2bqxx8laa2.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
تازه ترین اخبار