۰
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از پرداخت تسهیلات بدون سپرده ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی به استفاده‌کنندگان از سقف تسهیلات خرید مسکن با اوراق حق تقدم تا پایان خرداد ماه خبر داد.
به گزارش اخبار بانک، محمدحسن مرادی اظهارداشت: سقف تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق گواهی حق تقدم در تهران ۶۰ میلیون تومان به صورت انفرادی و برای زوجین ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت انفرادی ۵۰ میلیون و زوجین ۸۰ میلیون تومان  و در سایر شهرها انفرادی ۴۰ میلیون تومان و برای زوجین ۶۰ میلیون تومان است.

وی افزود: این امکان با موافقت بانک مرکزی فراهم شد که اگر کسی از سقف تسهیلات استفاده کند، بانک علاوه بر این ارقام در حالت انفرادی ۱۰ میلیون تومان و در حالت زوجین ۲۰ میلیون تومان بدون سپرده و بدون نیاز به ارائه اوراق به خریداران پرداخت کند و قدرت خرید آنها را افزایش دهد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه این مبلغ تسهیلات بدون سپرده است و بستگی به وضعیت منابع و مصارف بانک دارد، در سال گذشته برای دوره‌های سه ماه تمدید می‌شد و در سال جاری نیز با توجه به شرایط بانک با موافقت هیئت مدیره این امکان تا پایان خرداد ماه فراهم شد تا افرادی که از سقف تسهیلات استفاده می‌کنند، بانک این ارقام را به تسهیلات آنها اضافه کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcjthei.uqehxzsffu.html
تازه ترین اخبار