۰
تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش اخبار بانک، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد 87 درصد مشتریان بانک ملی ایران و 6.13 درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.

حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران  لوکوموتیو نظام بانکی کشور است، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.

لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود 100 هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.

در این دوره حدود 19 هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از 16 هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از 6800 نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند.

همچنین 16 هزار و 400 نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و 253 نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.
https://akhbarbank.com/vdcgu79n.ak9y74prra.html
برچسب ها: بانک ملی
تازه ترین اخبار