۰
۶
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷

آخرین اقدامات برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات

نایب رییس مجلس توضیحاتی پیرامون پیگیری های نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری ارائه کرد.
آخرین اقدامات برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات
به گزارش اخبار بانك نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگان سران قوا و سایر نهادها برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: تا آنجایی که نمایندگان سران سه قوه از دستشان بر می آمد، در رفع مشکلات و مسائل موسسات مالی و اعتباری موفق بوده اند و در سال جاری نیز تلاش می کنند که حق و حقوق سپرده گذاران این موسسات  پرداخت شود.

نایب رییس مجلس، افزود: عده ای حق و حقوق سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری را به هر دلیلی اعم از ضعف نظارت و سوء مدیریت در برخی بخش ها پایمال کردند، البته در برخی دیگر از بخش ها قصد افراد بر این بوده که سر مردم را کلاه بگذارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ادامه داد: انتظار این است که قوه قضاییه با کسانی که تخطی کردند و با قصد و اراده سبب شدند که به عده ای از مردم آسیب و صدمه وارد شود برخورد کند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با سوء استفاده کنندگان و افرادی که تخلف صریح و روشن کردند برخورد بیِّن کند، یادآور شد: از سال ۹۲ علیه این موسسات شکایت هایی شده و پیگیری هایی صورت گرفته که آنچه که در پیگیری ها رخ داده باید در رسانه ها، صدا و سیما عنوان می شد تا برای عده ای درس عبرت می شد و یک عده به حق و حقوق خود می رسیدند.

نایب رییس مجلس، با بیان اینکه برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان باید سرعت عمل بیشتری شکل بگیرد، تصریح کرد: امسال نیز جلسات نمایندگان قوا درباره موسسات مالی و اعتباری تا زمان رفع مشکل تمامی سپرده گذاران برگزار می شود.
https://akhbarbank.com/vdchzknm.23nwwdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
مال باخته كاسپين
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشيد جناب نماينده،مردم شريف و صبور هرگز اين حق كشى در موسسات راكه زير نظر وتاييد بانك مركزى انجام شد و لطمه اى كه به اعتماد مردم به به نظام بانك دارى كشور زد رو هرگز فراموش نخواهند كرد فراموش نخواهند كرد على رغم پى گيرى در هر دستگاهى منجمله شما عاليجنابان به خواستشون نرسيدند و حتى سوال از طرف رييس جمهور بابت انرا مسكوت گذاشتند هركز فراموش نخواهيم كرد كه حتى اين درد دلها توسط اخبار بانك انعكاس داده نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
سال 95 مردم در موسسه مجاز کاسپین که در همان ابتدای سال مجوز رسمی از بانک مرکزی گرفته بود و در سایت بانک مرکزی به عنوان موسسه مجاز برای سپرده گیری نامش درج شده بود با قول صیانت بانک مرکزی از سرمایه گذاریشان سپرده گذاشتند و جالب انکه بانک مرکزی نه تنها هیج صحبت منفی در مورد این موسسه نکرد بلکه در جواب استعلام مردم همگی را تشویق به سپرده گذاری در این موسسه بدون دغدغه و نگرانی می کرد. حالا پول مردم توسط بانک مرکزی بلوکه شده است و به مردم پس داده نمی شود و امثال اقای پزشکیان به عوض حل مشکل مردم را به بازی گرفته اند .
ثامن
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان لطفا راجع به ازاد کردن پس اندازهای مشتریان موسسه ثامن هم پیگیری کنید. از بانک مرکزی که نا امید شده ایم. ده ماه است هر روز یک حرفی می زنند.
سپرده گذار موسسه مجاز اعلان شده کاسپین
Iran, Islamic Republic of
با این گرانی ارز و سکه کاسپینیهای فریب خورده را به خاک سیاه نشاندید. سریعا اصل و سود پول مردم و کلیه ضرر و زیان انها در نتیجه این وقت کشی کاسیپیی را جبران نمایید.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
کی میخواد تکلیف سپرده های بالاتر از دویست میلیون تومان را بدهید کی میخواهید ده درصد وثیقه پول را ازاد کنید چرا به فکر بد بختی و سرمایه مردم نیستید چندسال شد هی امرورز و فردا بسته دیگه یکجا معرفی کنید برایم پولمان را بگیریم خسته ی مان کردند.
پس کی زندگی هامان بر باد رفته بیرون کرده
البرز ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت اخبار بانک ضمن تبریک سال نو امیدوارم با پیگیریهای شما وخبر رسانی دقیق بتوانیم به حقمان برسیم هچند که دو ساله بخاطر بی پولی ما سپرده گذاران البرز ایرانیان عید نداشتیم ومشکلات زندگیمون روز به روز زیادتر شده واز نمایندگان مجلس درخواست تسریع در پیگیری وپرداخت سپرده ها را داریم
سپرده گذار البرز ایرانیان
تازه ترین اخبار