جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ آغاز شد

1 فروردين 1397 ساعت 14:55

رییس روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) از آغار جشنواره بزرگ کارتخوان این شرکت در سراسر کشور با همکاری سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی خبر داد.


به گزارش اخبار بانك، یاسر علیزاده گفت : در جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ که همزمان با سفرهای نورزوی آغاز شده دو گروه دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب که از کارتخوان های تاپ خرید های خود را انجام می دهند و همچنین گروه دیگر دارندگان دستگاه فعال کارتخوان تاپ در آن شرکت داده می شوند .

وی ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده شرکت تاپ با سازمان گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی،  نمایندگی های این شرکت در تمام استان ها در نوروزگاه های تعیین شده حضور فعال داشته و نسبت ارائه خدمات پراخت الکترونیک در ایام نوروز اقدام می نمایند.

گفتنی است در این جشنواره دو میلیارد جایزه سکه طلا برای دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب و هفت جایزه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال برای دارندگان دستگاه کارت خوان تاپ در نظر گرفته شده است .

علیزاده افزود : دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب می توانندبا ارسال"شماره مرجع ١٢رقمي*safoor (درج شده دررسید خرید) به سرشماره ۳۰۰۰۷۱ به راحتی در جشنواره شرکت نمایند .

جشنواره نوروزی سفور با عیدانه های تاپ  از تاریخ ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت ‌.

هموطنان عزیز برای کسب اطلاع از شرایط جشنواره می توانند به وب سایت www.pec.ir مراجعه نمایند .

قرعه کشی بزرگ این جشنواره بزرگ  در  اردیبهشت ماه ۹۷ همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) برگزار خواهد شد .


کد مطلب: 59421

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/59421/جشنواره-نوروزی-سفور-عیدانه-های-تاپ-آغاز

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com