۰
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

ركورد تراكنش های بانكداری الكترونيك شكسته شد

در واپسین ساعات پایان سال، ولی الله سیف رییس كل بانك مركزی، با حضور در ادارات ارزی و بین الملل بانك و همچنین سایت شرکت خدمات انفورماتیک، از زحمات همكاران خود تشكر كرد.
ركورد تراكنش های بانكداری الكترونيك شكسته شد
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانك مركزی، در این بازدید كه غروب روز دوشنبه ٢٨ اسفند و به طور سرزده انجام شد، دكتر سیف در جریان اقدامات حوزه های مختلف در بخش اعتبارات اسنادی ارزی و تسویه معاملات ارزی قرار گرفت. همچنین سیف با حضور در سایت شرکت خدمات انفورماتیک كه كلیه سامانه های حاكمیتی شامل شتاب، شاپرك، چكاوك، ساتنا، پایا و ... و همچنین سامانه های بانك های ملی و صادرات ایران در آن قرار دارد، بازدید كرد. 

این بازدید در روزی انجام شد كه بالاترین و بیشترین حجم ترافیك در بانكداری الكترونیك كشور رقم خورد و تمام ركوردها در این روز شكسته شد. به گفته نجفی مدیرعامل شركت خدمات انفورماتیك، در روز ٢٨ اسفند، بیش از ١٦٨ میلیون تراكنش در سامانه شتاب و بیش از ١٩٧ میلیون تراكنش در سامانه شاپرك با سطح پایداری بالاتر از ٩٩ درصد پردازش شده كه ركورد محسوب می شود و كم نظیر است. 

در ادامه سیف با حضور در اداره حسابداری كل و بودجه واداره انتظامات بانك مركزی، به همكاران خدا قوت گفت. همچنین در این دیدار، عراقچی معاون ارزی، احمدی دبیر كل، یعقوبی معاون امور بین الملل بانک مرکزی، رییس شورای پول و اعتبار را همراهی كردند. 

گفتنی است رییس كل بانك مركزی با تقدیر از زحمات و تلاش های همكاران بانك مركزی، بانك مركزی را نهادی منحصر به فرد در كشور توصیف كرد كه نقش ارزنده ای در ثبات اقتصادی ایران در سال های اخیر داشته است.
https://akhbarbank.com/vdcauynm.49no615kk4.html
تازه ترین اخبار