۰
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸

فروش ۵۲۸ ملک مازاد بانک ملت در سال ۹۶

مشاور مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که از سال ۹۳ تاکنون ۹۱۳ ملک مازاد این بانک به مبلغ تقریبی ۷ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال به فروش رفته است که از این تعداد، ۵۲۸ ملک در سال ۹۶ واگذار شده است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مرتضی نجف با ارائه آمار فروش املاک مازاد این بانک در سال های گذشته و سال ۹۶، از دستور ویژه مدیرعامل بانک ملت در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: در سال ۹۳ شصت و هشت ملک به مبلغ بیش از ۸۲۴ میلیارد ریال، سال ۹۴ هفتاد و یک ملک به مبلغ بالغ بر ۵۹۹ میلیارد ریال، سال ۹۵ دویست و چهل و شش ملک به ارزش تقریبی ۱.۸۲۱ میلیارد ریال و در سال ۹۶ پانصد و بیست و هشت ملک به ارزش بیش از سه هزار و نهصد و هفت میلیارد ریال از سوی بانک ملت به فروش رسیده است.
 
وی با بیان این نکته که روند فروش املاک چه از نظر تعداد و چه از نظر مبلغ نشان دهنده رشد صعودی قابل توجه در این زمینه است، گفت: با انسجام شبکه استانی با ستاد بانک ملت و شرکت ماد، فروش املاک مازاد به صورت بهینه در حال انجام است.
 
به گفته وی، در مجموع ۱.۰۳۲ ملک در حال فروش و مزایده است که ۴۱۸ ملک پرونده حقوقی دارد و با انجام کارهای حقوقی و انتقال سند از سوی اداره کل حقوقی بانک در حال مزایده است.
 
مشاور مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که پیش بینی فروش املاک مازاد برای سال جاری، سه هزار میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: خوشبختانه از هدف مورد نظر فراتر رفته ایم و مبلغ فروش املاک واگذارشده در سال ۹۶ بیش از ۳ هزار و نهصد و هفت میلیارد ریال بوده است.
 
وی فروش املاک مازاد باقیمانده را در سال آینده بسیار سخت و دشوار دانست و یادآور شد: باتوجه به این که اغلب املاک و اموال باقیمانده، املاک صنعتی در شهرک های صنعتی، طرح های نیمه تمام یا ماشین آلات است که از تکنولوژی روز دنیا فاصله گرفته است و خریدار چندانی ندارد، فروش این اموال و املاک بسیار دشوار است ولی امیدواریم با عنایت خداوند، تلاش کارکنان در صف و ستاد بانک و همچنین شرکت ماد، در آینده نزدیک، خبرهای بهتری را در زمینه فروش املاک مازاد، ارائه کنیم.
 
بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک، مولدسازی دارایی های خود را از طریق فروش املاک و اموال مازاد با بهره گیری از شرکت تخصصی بازاریابی و فروش ماد و با برنامه ریزی منسجم و ویژه ای دنبال می کند.
https://akhbarbank.com/vdcfcjdt.w6d1xagiiw.html
تازه ترین اخبار