۰
در آستانه سال نو و هم‏زمان با عید نوروز، بانک آینده، سه شعبه دیگر از مجموعه شعب خود را در شهر های اصفهان (شعبه سی و سه پل 1103)، شیراز (شعبه ملاصدرا 5218) و مشهد (شعبه مرکزی 1004)، به سامانه خدمات بانکی ویژه روشندلان، تجهیز کرد.
به گزارش اخبار بانک، سامانه خدمات بانکی مذکور، این امکان را فراهم می‌آورد تا روشندلان گرامی، به‌‎صورت مستقل، امور بانکی خود مانند افتتاح حساب، انتقال وجه، واریز مبالغ و غیره را انجام دهند.

پیش از این، در سال 1395 نیز، بانک آینده، برای نخستین‎بار، یکی از شعب خود واقع در یوسف آباد تهران را به خدمات بانکی ویژه این عزیزان تجهیز کرده بود و در ادامه، دو شعبه از شعب بانک در شهر تهران، واقع در خیابان دولت (کد 220) و شهرک غرب (کد 257) نیز مجهز به این سامانه شدند.

بانک آینده، در نظر دارد تا شعب دیگری واقع در استان­های خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی و البرز را نیز در آینده‏ای نزدیک، به این سامانه، تجهیز کند.

تجهیز شعب مختلف بانک، برای روشندلان و ارائه خدمات ویژه بانکی،گامی در راستای بهبود سبک زندگی این گروه گرامی، از جامعه محسوب شده و از دست‎آوردها و افتخارات بانک آینده در اجرای بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع است. 
 
 
https://akhbarbank.com/vdcippaw.t1a332bcct.html
تازه ترین اخبار