۰
مدیرعامل تأمین سرمایه امین از اتمام پذیره نویسی ۳ هزار میلیارد تومانی اوراق اجاره بر مبنای سهام تاپیکو و توسط شستا طی روز جاری خبر داد.
پذیره نویسی اولین اوراق اجاره سهام با ۳ هزار میلیارد تومان تمام شد
به گزارش اخبار بانک، سعید بداغی با اشاره به اتمام پذیره نویسی مرحله دوم اوراق اجاره بر مبنای سهام تاپیکوو  توسط شستا و مشاوره تأمین سرمایه امین اظهار داشت: در این رویداد که در آخرین روزهای کاری سال 96 انجام شد در مجموع 3 هزار میلیارد تومان اوراق اجاره سهام عرضه شد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه هفته گذشته نخستین اوراق اجاره بر مبنای سهام به میزان هزار میلیارد تومان و با بازپرداخت یکساله و سود 20 درصدی، توسط شستا و با تکیه بر سهام تاپیکو  به طور کامل انجام و در بازه زمانی کوتاه عرضه شد. امروز نیز عرضه مرحله دوم شامل 2 هزار میلیارد تومان و با بازپرداخت سه‌ساله پذیره نویسی شد.

این مقام مسئول افزود: برای متعهد پذیره نویسی و بازارگردانی مرحله دوم (2 هزار میلیارد تومان)، بزرگترین کنسرسیوم سال 96 با راهبری تأمین سرمایه امین و با همکاری تأمین سرمایه‌های سپهر، کاردان و نوین شکل گرفت. در این کنسرسیوم، تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی700 میلیارد تومان بر عهده تأمین سرمایه امین بود. سهم شرکت های تامین سرمایه سپهر و کاردان هر کدام 500 میلیارد تومان و تامین سرمایه نوین هم 300 بود.

به گفته بداغی تضامین این انتشار نیز ترکیبی از تضمین بانک توسعه تعاون و توثیق سهام بود و طی آن برای نخستین بار توثیق سهام به عنوان ضمانت انتشار اوراق اجاره انجام گرفت.
 
https://akhbarbank.com/vdcivpaw.t1a352bcct.html
تازه ترین اخبار