۰
۱
رفتار اکثر سهامداران در آخرین هفته سال و حجم معاملات گروه های بزرگ و پرشناور به همراه وضعیت بانک صادرات توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.
پیش بینی رفتار سهامداران و گروههای بزرگ در آخرین هفته سال
به گزارش اخبار بانک، بورس تهران درحالی با اثر بازگشایی نماد دو بانک صادرات و پارسیان بعد از 20 و 16 ماه توقف با ریزش 788 واحدی در چهارشنبه بسته شد که کارگزاری آبان برای آخرین هفته بازار سهام در سال جاری پیش بینی و اعلام کرد به نظر می رسد در این هفته، به دلیل وجود تنها سه روز کاری و حدود یک هفته تعطیلات نوروزی که می تواند آبستن حوادث غیر قابل پیش بینی و مهمی در بازارهای بین المللی، رخدادهای سیاسی و اقتصادی باشد، اکثر فعالین بازار سرمایه با احتیاطی بیشتری در سمت خریدار ظاهر شوند.

در آن سو با توجه به کاهش فروشندگان (پایان فروش فروشندگانی که درخواست وجه نقد در سال 96 را داشتند)، سمت فروشنده اکثر شرکت ها نیز کم توان ظاهر شود، که ما حصل این موارد، کاهش حجم معاملات در اکثر گروه ها بخصوص گروه های بزرگ و پرشناور خواهد بود و به جز تک نمادهای خاص بخصوص نمادهای کوچک و کم شناور، در سایر نمادهای بازار سرمایه رخداد خاصی را نظاره گر نباشیم.

"وبصادر" که پس از ماه ها توقف طاقت فرسا و زیان آور، با افت حدود 50 درصدی مورد بازگشایی قرارگرفت و صف خرید شد، افزایش تقاضایی که با حمایت سهامداران عمده توام بود و می تواند در این هفته نیز تکرار شود و انتظار می رود بخشی هر چند اندک از ریزش قیمتی همراه با داد و ستدهای پرحجم، جبران شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcefx8n.jh8ozi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
فیضی
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان با توجه به ادعای ترامپ بنظر من تا یک ماه و نیم نباید کاری کرد واحتیاط رو از دست داد اوضاع سیاسی بسیار پیچیده شده دوستان هشیار باشید و گول دلالان بازار گرم کن را نخورید یاحق
تازه ترین اخبار