۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی

بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
برترین ها: سال جدید در راه است و از هم‌اکنون بهار را می‌توان در کوچه و برزن حس کرد، مردم هم به فکر انجام رسم‌و‌رسوم‌های زیبای عید نوروز هستند و مقدمات خانه‌تکانی و دیدو‌بازدیدهای فامیلی را فراهم می‌کنند. یکی از رسم‌های خوب ما ایرانی‌ها در سال نو عیدی دادن است، به همین دلیل به این فکر افتادیم فهرستی از کالاهایی که تکنولوژی‌های روز دنیا در آن‌ها استفاده شده و برای عیدی دادن مناسب است گردآوری نماییم. پیشنهاد می‌کنیم این فهرست را تا انتها دنبال کنید، چه بسا ایده خوبی برای عیدی که قرار است برای عزیزانتان بگیرد در این فهرست چشم شما را بگیرد.
۱. ساعت هوشمند
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
ساعت‌های هوشمند میوه‌های تازه باغ فناوری هستند و علاقه‌مندان به تجهیزات جدید تمایل زیادی دارند این میوه‌های تازه را نوبَر کنند. در نتیجه اگر نوجوانی در اطراف شما هست که خاطرش را خیلی می‌خواهید و قصد خرید یک عیدی درست‌و‌حسابی را برایش دارید بدون شک ساعت هوشمند اولین گزینه شما خواهد بود. ساعت‌های هوشمند امکانات مختلفی را عرضه می‌کنند و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند و با قیمتی بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در بازار به‌ فروش می‌رسند.
۲. مچ‌بند‌های هوشمند تندرستی
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
یکی دیگر از تجهیزاتی که یکی دوسالی است حسابی گل کرده و طرفداران زیادی دارد را می‌توان مچ‌بند‌های هوشمند تندرستی دانست، همان‌گونه که از نام این محصولات پیداست سلامتی فرد را با کنترل ضربان قلب، فشار خون، چرخه خواب و سایر موارد زیر نظر می‌گیرند. مچ‌بند‌های هوشمند بهترین گزینه برای افرادی است که به‌صورت آماتور یا حرفه‌ای ورزش می‌کنند. به این ترتیب اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که اهل ورزش است، با خرید یک مچ‌بند هوشمند می‌توانید دلش را حسابی شاد کنید. مچ‌بندهای هوشمند در بازار با حدود قیمتی بین 150 هزار تومان تا ۱ میلیون و پانصد هزار تومان پیدا می‌شوند.
۳. کتابخوان دیجیتال
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
وقتی به هدیه دادن فکر می‌کنیم اولین گزینه‌ای که در ذهن تداعی می‌شود کتاب است، اما توفان فناوری‌های جدید، صنعت نشر و کتاب را نیز دستخوش تغییرات زیادی کرده و کتابخوان‌های دیجیتال روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. افزایش محبوبیت کتابخوان‌های دیجیتال چندان هم بی‌دلیل نیست و نشر کتاب دیجیتال جلوی قطع درختان را می‌گیرد، از طرف دیگر امکانات زیادی را در کتابخوان‌های دیجیتال شاهد هستیم که گذاشتن یادداشت دیجیتال بر روی متن، هایلایت دیجیتال و قیمت مناسب کتاب‌ها را می‌توان از مهم‌ترین فایده‌های کتابخوان‌های دیجیتال دانست.
به همین دلیل اگر دوست یا فامیلی کتابخوان دارید و می‌خواهید عید امسال حسابی تحویلش بگیرید بهترین گزینه برای عیدی دادن به وی کتابخوان‌های دیجیتال است. این محصولات را در بازار با قیمتی بین ۱ تا ۲ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.
۴. کنسول‌های بازی
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
عیدی‌ بیشتر مخصوص کودکان و نوجوانان است و برای بچه‌های امروزی هیچ عیدی بهتر از کنسول‌های بازی نیست. این روزها هشتمین نسل از کنسول‌های بازی را در بازار شاهد هستیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید عیدی برای کودکان تا سن ۱۰ سال دارید کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کنید، برای نوجوانان نیز کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و همچنین ایکس‌باکس وان پیشنهاد می‌شود. این کنسول‌ها را در بازار ایران می‌توان با قیمتی حدود ۱ تا ۲ میلیون تومان خریداری کرد.
۵. دوربین‌ عکاسی فوری
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
انصافاً باید گفت حضور گوشی‌های هوشمند عرصه را به دوربین‌های عکاسی تنگ کرده است اما باز هم هیچ‌چیز جای عکس کاغذی را پر نمی‌کند. به همین دلیل اگر به فکر این هستید که عید امسال را در خاطره عزیزان خود ماندگار کنید می‌توانید با عیدی دادن دوربین عکاسی فوری، عیدی جذابی هدیه بدهید که تکنولوژی‌های جدید را با خاطرات خوش گذشته پیوند می‌زند. این دوربین‌ها قیمت گزافی هم ندارد و در بازار می‌توان با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان یکی از آن‌ها را خریداری کرد.
۶. پاوربانک
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
وابستگی انسان‌ها به گوشی‌های همراه باعث شده است حتی یک لحظه هم نتوانند خاموش شدن گوشی را تحمل کنند، به همین دلیل پاوربانک‌های جورواجوری را در بازار شاهد هستیم که جور باتری گوشی را می‌کشند و در لحظه‌های حساس حیاتی دوباره به گوشی همراه شما می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که وابستگی زیادی به گوشی هوشمند یا تبلت دارد، به وی پاوربانک هدیه بدهید و خیالش را از تمام شدن شارژ باتری جمع کنید. پاوربانک‌‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند و در نتیجه قیمت آن‌ها نیز بسیار متغیر است اما یک پاوربانک درست‌و‌حسابی چیزی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
۷. هدفون
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
شاید باخود بگویید هدفون‌ها را نمی‌توان در گروه محصولات جدیدی دانست که فناوری‌های پیشرفته‌ای در ساخت آن‌ به کار رفته اما جالب است بدانید صنعت صدا و هدفون‌ها از آن چیزی که فکرش را بکنید بیشتر پیشرفت کرده و این روزها هدفون‌های بسیار باکیفیتی را در بازار شاهد هستیم. هدفون‌ها در مدل‌های روی گوش، دور گوش و درون گوش ساخته می‌شوند و با توجه به تفکیک صدا و کیفیتی که دارند قیمت‌ آن‌ها متفاوت است. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم اگر در اطراف خود عزیزی را سراغ دارید که اهل موسیقی است با خرید یک هدفون، عیدی شاد را برایش رقم بزنید. هدفون‌های باکیفیت در بازار ایران قیمتی بین ۱۵۰ هزار تا ۱ میلیون تومان دارند.
۸. گوشی‌های هوشمند
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
اگر بگوییم گوشی‌های هوشمند تاریخ مصرف دارند پربیراه نگفته‌ایم، به‌عبارت دیگر پس از مدتی سخت‌افزار گوشی‌ها در مقابل پیشرفت تکنولوژی ضعیف به نظر می‌رسد و پاسخگوی نیاز کاربران نیست. به این ترتیب چه بهتر که فرارسیدن سال نو را به فال نیک بگیرید و دل عزیزی که احساس میکنید گوشی هوشمندی قدیمی دارد را با عیدی دادن یک گوشی هوشمند جدید، شاد کنید. گوشی‌های هوشمند دامنه گسترده‌ای دارند و باید قبل از خرید حتماً نیاز کسی را که قرار است گوشی را به وی عیدی بدهید در نظر داشته باشید، خرید یک گوشی هوشمند حدوداً بین ۸۰۰ تا ۲ میلیون تومان برای شما تمام خواهد شد.
۹ پهپاد و هواپیما‌های کنترلی
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
در ساخت پهپادها شاهد فناوری‌های پیچیده‌ای هستیم و ابتدا این محصولات برای مصارف نظامی ساخته شدند اما پس از مدتی به منازل نیز راه پیدا کردند و این روزها پهپادها بساط تفریح و سرگرمی پیر و جوان را فراهم می‌کنند. هواپیماهای کنترلی نیز که از قدیم وجود داشتند این ‌روزها شاهد تغییرات زیادی هستند و گزینه مناسبی برای عیدی دادن به علاقه‌مندان آسمان بیکران به نظر می‌رسند. پهپاد‌ها و هواپیماهای کنترلری را در بازار می‌توان با قیمتی حدود ۲۰۰ تا یک میلیون تومان خریداری کرد.
۱۰. لپ‌تاپ و کامپیوتر
فهرستی از بهترین هدایای نوروزی با طعم تکنولوژی
کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که در آن لپ‌تاپ یا کامپیوتر وجود نداشته باشد، به‌جرات می‌توان گفت تمامی شغل‌ها نیز هر کدام به گونه‌ای به کامپیوتر وابسته‌ شده‌اند. با این حساب چه بهتر که با فرارسیدن سال نو دل دوست یا فامیل عزیز خود را با خرید یک لپ‌تاپ شاد کنید. لپ‌تاپ‌ها بسته به سخت‌افزاری که در آن‌ها استفاده شده قیمت‌های مختلفی دارند و قیمت آن‌ها در بازار حدوداً بین ۱ تا ۳ میلیون تومان متفاوت است. در این قسمت به پایان فهرست ایده‌هایی برای خرید عیدی در سال نو رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران دوآتشه فناوری‌های جدید هستید و محصول خاصی به نظر شما رسیده است، نام این کالا را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
https://akhbarbank.com/vdcfm0dt.w6d1eagiiw.html
تازه ترین اخبار