تراکنش‌های ناموفق دستگاه پوز را تلفنی پیگیری کنید

22 اسفند 1396 ساعت 10:18

تراکنش‌های ناموفق دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی را به صورت تلفنی پیگیری نمایید.


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، پیگیری تراکنش های ناموفق دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی را می‌توان به صورت تلفنی پیگیری کرده و نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست.

از چند سال گذشته بانک مرکزی خدمات جالب توجه ای را بر روی کارتخوان های فروشگاهی ایجاد کرده و آن ثبت شماره تلفن شرکت های پذیرنده کارت خوان بر روی رسیدهای مشتری است.

 بر این اساس اگر عملیات خرید از دستگاه کارتخوان فروشگاهی به صورت ناموفق انجام شده و وجه مذکور از کارت کسر و همچنین به حساب پذیرنده نیز واریز نشود را میتوان از طریق تلفن های موجود بر روی رسیدها پیگیری کرد.

 هم اکنون بسیاری از مشتریان به علت عدم آگاهی کافی بلافاصله پس از عملیات ناموفق به شعبات بانک دارای پوز فروشگاهی و همچنین بانک صادر کننده کارت مراجعه کرده و خواهان پیگیری برگشت عملیات خرید ناموفق هستند.

 این رفت و آمدهای مشتریان هیچگونه ضرورتی نداشته و مشتریان می‌توانند با تماس با شرکت پذیرنده دستگاه کارت خوان مشکل عملیات ناموفق را اعلام کرده تا عملیات بازگشت به به حساب آنها انجام شود.

 همچنین در بسیاری از موارد وجه کسر شده که به صورت ناموفق صورت گرفته است در طی ۷۲ ساعت کاری به حساب دارنده کارت واریز می‌شود.


کد مطلب: 59229

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/59229/تراکنش-های-ناموفق-دستگاه-پوز-تلفنی-پیگیری-کنید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com