ام وی ام ۱۱۰ با ظاهر جدید در بازار ایران

21 اسفند 1396 ساعت 11:45


گجت نیوز : ام وی ام 110 (MVM 110)، خودروی هاچ بک جمع و جور چینی، از سال آینده با ظاهر جدید و ترکیب رنگ دوگانه و اسپورت به بازار ایران عرضه می‌شود.
ام وی ام ۱۱۰ با ظاهر جدید در بازار ایران
شرکت وارد کننده به عنوان نماینده عرضه خودروهای چینی ام وی ام در ایران تصمیم دارد خودروی هاچ بک کوچک خود یعنی ام وی ام 110 را با ظاهر و ویژگی‌های جدید روانه بازار کند. این خودروی جمع و جور و ایمن به عنوان یک خودروی کم‌مصرف شهری شناخته می‌شود و حالا قرار است با ترکیب رنگ دوگانه و اسپورت در بازار کشورمان عرضه شود. طراحی مدرن با ترکیب چراغ‌های بزرگ جلو، چهره‌ای شاد را برای این خودروی کوچک ایجاد کرده است. ام وی ام 110 اس اسپورت لاکچری، یکی از معدود خودروهایی است که با استفاده از تکنیک طراحی Happy Face ساخته شده و به نوعی با طراحی‌های خشن بیشتر خودروهای موجود در بازار مقابله می‌کند.
ام وی ام ۱۱۰ با ظاهر جدید در بازار ایران
شرکت وارد کننده اعلام کرده ام وی ام 110 یکی از ایمن‌ترین خودروهای کلاس خود محسوب می‌شود و بهترین گزینه برای مشتریانی است که به دنبال خودرویی مخصوص تردد در شهرهای بزرگ و پر ترافیک می‌گردند. مدیران خودرو با ایجاد ظرفیت‌های جدید در خط تولید خود، استانداردهای لازم را برای این خودرو اعمال کرده و مجوزهای جدید را از سوی ارگان‌های ناظر دریافت کرده است. همچنین این شرکت قصد دارد با ایجاد تنوع رنگی برای MVM 110، جذابیت بیشتری را برای مشتریان این خودرو پرطرفدار به ارمغان بیاورد.
مشخصات و قیمت ام وی ام 110 جدید
ام وی ام 110 اس اسپورت لاکچری به پیشرانه 3 سیلندر 998 سی‌سی با قدرت 68 اسب بخار، گشتاور 93 نیوتن‌متر و استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده و از گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند. پیش فروش MVM 110 جدید با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت 97 انجام می‌شود و قیمت این محصول نیز 39 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.
 


کد مطلب: 59218

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/59218/ام-وی-۱۱۰-ظاهر-جدید-بازار-ایران

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com