۰
بانک تجارت و بانک ملی ایران در آخرین روز کاری سال اقدام به عرضه ۱۰ و ۷۵ درصد از سهام تجارت الکترونیک پارسیان و سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ملی‌ خواهند کرد.
بانک تجارت و بانک ملی فروشنده بلوکی دو زیرمجموعه شدند
به گزارش اخبار بانک، روال معمول افزایش عرضه های بلوکی سهام شرکت در روزهای پایانی سال باز هم ادامه دار شد و بانک تجارت هم به این چرگه پیوست و بانک ملی از فروش بلوک زیرمجموعه بورسی دیگر خبر داد.

براساس این گزارش، بانک ملی ایران در ادامه خروج از بنگاهداری و بعد از اعلام عرضه بلوک 70.68 درصدی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) در 27 اسفند، تصمیم به عرضه 75.56 درصد از سها سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ملی‌ گرفته که در 28 اسفند انجام خواهد شد.

بر این اساس، بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون و 123 هزار سهم "وتوسم" از سوی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به قیمت پایه هر سهم 2010 ریال و به صورت 30 درصد و باقی اقساط ، روانه میز فروش در بورس تهران خواهد شد.

بانک تجارت نیز که از 28 تیر سال جاری با توقف نماد روبرو است، در آخرین روز کاری سال ، اقدام به عرضه 10 درصد سهام تجارت الکترونیک پارسیان خواهد کرد.

این بلوک " رتاپ " شامل بیش از 366 میلیون و 435 هزار سهم است که توسط کارگزاری بانک تجارت به قیمت پایه هر سهم 3 هزار و 31 ریال و به صورت یکچا و نقد آماده واگذاری شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcfxxdt.w6d10agiiw.html
تازه ترین اخبار