۰
۷
تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران تعاونی«ولی عصر میمنت آباد رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» از فردا ۱۴ اسفندماه آغاز می شود.
تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله «بدرتوس» و تعاونی «ولی عصر رباط کریم»
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، معاون نظارت این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری به استناد مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکاء به دارایی هایی شناسایی شده تعاونی «ولی عصر رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» سپرده سپرده گذاران این تعاونی ها را با عاملیت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف خواهد کرد.

فرشاد حیدری با بیان اینکه سپرده گذاران دو تعاونی یاد شده می توانند بر اساس برنامه مندرج در وب سایت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین با در دست داشتن مدارک شناسایی و اسناد مثبته به شعب منتخب بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کنند افزود: سپرده گذاران تعاونی منحله بدر توس و تعاونی ولی عصر رباط کریم می توانند سپرده خود را دریافت و یا نزد بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین سپرده گذاری کنند.

حیدری افزود: در این مرحله سپرده سپرده گذاران تا یک میلیارد ریال پرداخت خواهد شد و به سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز تا یک میلیارد ریال پرداخت می شود.
https://akhbarbank.com/vdcc4xqp.2bqos8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا در اجرای قانون دوگانگی وجود دارد مجلس و بانک مرکزی میگویند تسویه حساب تا سقف ۱۰۰میلیون تومان، ولی متاسفانه مسئولین تعاونی ولیعصر تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسویه میکنند.
سمانه
Iran, Islamic Republic of
این حرفها بیشتر شبیه به شعار است کدام تسویه حساب تا سقف ۱۰۰ میلیون وقتی که تعاونی ولیعصر میگوید سقف پرداختی ها تا ۵۰ میلیون تومان است.
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم سپرده مردم گرفتن بعد به مردم بی احترامی هم میکنن ببین چندتا موسسه اینجوری دارن تعیین تکلیف میکنن یعنی با سپرده مردم معامله دلار مسکن وصلا انجام میدن بابا پول مردم بدید از خدا نترسا
البرز ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
اقای حیدری پس تکلیف ما البرز ایرانیان بعد گذشت 2سال چی میشه بابا شب عید بخدا هزار تا مشکل داریم تکلیف ما را روشن کنید دیگه خسته شدیم بابت پول خودمون اینقدر التماس کردیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا از افضل توس خبری نیست
این که مربوط به خانواده شهداست اینقدر بی ارزش شدن این قشر که توجه ای نمیشه
کاسپین تا ۲۰۰ تسویه کرده افضل تا صد تومن چرااااا؟؟؟؟؟
ثامن
Iran, Islamic Republic of
لطفا تکلیف موسسه غیر منحله ثامن را هم مشخص کنید. بیش از 9 ماه است پس اندازهایمان را پس نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
افضل چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترین اخبار