۰
سخنگوی دولت اعلام کرد سال آینده مردم دغدغه ای نسبت به دریافت یارانه نداشته باشند.
ایسنا:محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد: سال آینده همه یارانه می‌گیرند، مگر اینکه محرز شود کسی پردرآمد و ثروتمند باشند، بنابراین مردم دغدغه نداشته باشند.

وی ادامه داد:73هزار و 400میلیارد تومان برای ایجاد 1میلیون و 33هزار فرصت شغلی مشخص شده است، 12برنامه برای ایجاد اشتغال مشخص شده است، از طریق شراکت با بخش خصوصی و طراحی یک مدل مالی، 126هزار میلیارد تومان طرح های عمرانی را انجام دهیم.

سخنگوی دولت اظهارداشت : امروز جلسه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تطبیق بودجه 97 با سیاست های کلی نظام برگزار شد.

وی همچنین با اعلام این‌که تورم بهمن ماه 8/3درصد بوده است ،افزود:رشد اقتصادی شش ماه اول امسال نسبت به شش ماه اول سال قبل، 6درصد است.

نوبخت خاطرنشان کرد:در پاییز امسال971هزار و 680نفر وارد بازار کار شده و جویای کار هستند که 957هزار و 751نفر شغل پیدا کردند.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری پاییز امسال 11/9 و نرخ بیکاری نه ماه اول سال، 12/1درصد است، تصریح کرد:از 15،اسفند پرداخت حقوق ها را آغاز می کنیم، یارانه خانوارها را هم راس بیست و ششم هر ماه پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد : از 10هزار میلیارد تومان بودجه بیمه سلامت، 9هزار و700میلیارد تومان پرداخت شده است، تا پایان سال دولت همه تعهدات خود را به بیمه سلامت پرداخت می‌کند.
https://akhbarbank.com/vdcenv8n.jh8voi9bbj.html
برچسب ها: يارانه نقدي
تازه ترین اخبار