۰
۲
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

اعطای نشان ملی نبوغ و مدیریت به بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری از هشتمین اجلاس روسای صنعت، تجارت و اقتصاد ایران (آیتک) شد.
به گزارش اخبار بانک، در هشتمین اجلاس روسای صنعت، تجارت و اقتصاد ایران(آیتک) که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین عالی‌رتبه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت اقتصاد برگزار شد، نشان ملی ایرانی در صنعت بانکداری به بانک‌ مهر اقتصاد اعطا گردید.

بر اساس این گزارش، محورهای مورد ارزیابی برای برگزاری هشتمین دوره اجلاس روسای آیتک، برگرفته از موارد  مطرح شده از سوی موسسه  بین المللی ICS GROUP است و مولفه های شاخص در ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس را «نگاه از بیرون» به سازمان، رفع موانع تولید، بررسی سطح تولید و اشتغال، سطح اعتماد مشتری و سطح خدمات تشکیل می دهد که نتایج آن تحت نظارت یک سازمان بین المللی به دست آمده است.
گفتنی است این اجلاس با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی توسط اتاق تعاون جمهوری‌اسلامی ایران، خانه اقتصاد ایران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار شد.

توسعه تولید ملی و اشتغال، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، بررسی نحوه‌ی بازارسازی و استفاده از مشوق‌ها و پتانسیل شهرک‌های صنعتی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید از محورهای اصلی هشتمین اجلاس روسای روسای صنعت، تجارت و اقتصاد ایران (آیتک) بود.

همچنین در این اجلاس نشان طلایی برترین روابط عمومی خلاق، توانمند و توسعه محور در حوزه بانکداری نیز به روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اعطا شد.
https://akhbarbank.com/vdcao0nm.49nau15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
۶
Iran, Islamic Republic of
اخه شتاب و مجوز نهایی را کی میدن؟؟!
Ali
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت گل نی.
تازه ترین اخبار