۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸

عملکرد دو بانک صادرات و پارسیان منتشر شد

بانک صادرات عملکرد 3 ، 6 و 9ماهه و همراه با گزارش تفسیری و 7 برنامه مهم برای بودجه سال را اعلام کرد. بانک پارسیان هم گزارش عملکرد سه ماه اول سال را منتشر کرد.
عملکرد دو بانک صادرات و پارسیان منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، مجمع سالانه مربوط به صورت های مالی اسفند سال گذشته دو بانک صادرات و پارسیان بعد از ماه ها بلاتکلیفی در 15 و 16 بهمن برگزار شد تا یکی از موانع بازگشایی نماد این دو بانک فراهم شود اما این دو بانک باید اطلاعات صورت های مالی سال جاری را هم در کدال منتشر می کردند تا امکان بازگشت به بورس را فراهم کنند.

در این میان "وبصادر" 5.7 هزار میلیارد تومانی در آخرین روز بهمن اقدام به انتشار سه گزارش عملکرد 3 ، 6 و 9 ماهه سال جاری به همراه گزارش تفسیری 29 صفحه کرد. 

به این ترتیب بانک صادرات در پایان خرداد و نیمه اول سال، 200 و 390 ریال و در پایان آذر هم 525 ریال زیان محقق کرد که نسبت به دو دوره 6 و 9 ماهه سال قبل به ترتیب 159 و 214 درصد بیشتر است.

بانک پارسیان هم که از 15 آبان سال گذشته به دلیل عدم ارایه اطلاعات و عدم برگزاری مجمع سالانه با توقف نماد روبرو است، بعد از اعلام تحقق سود 18 ریالی هر سهم سال مالی اسفند 95 و تقسیم 2 ریال در مجمع سالانه ، گزارش عملکرد 3 ماه سال را ارایه کرد.

"وپارس" با سرمایه اسمی بیش از 2.3 هزار میلیارد تومانی برای سال مالی جاری 51 ریال سود پیش بینی کرده اما در پایان خرداد، 75 ریال زیان شناسایی کرد که 34 درصد کاهش زیان نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

براساس این گزارش، بانک صادرات در گزارش تفسیری منتشر شده ، 7 هدف مهم بودجه سال جاری را به شرح زیر اعلام کرده است:


 
https://akhbarbank.com/vdcguu9n.ak97z4prra.html
تازه ترین اخبار