۰
تفاهم‌نامه احداث مدرسه 9 کلاسه بانک سامان در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب به امضا رسید.
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرشته ضرابیه مسئول امور خیریه بانک سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه که میان طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان و افتخاری رییس هیات‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه با هماهنگی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس به امضا رسیده است، بانک سامان هزینه ساخت و تجهیز یک مدرسه 9 کلاسه در شهر سرپل‌ذهاب را پرداخت می‌کند.

ضرابیه گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 1300 مترمربع و با زیربنای 908 مترمربع در 18 ماه ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مدرسه و هدیه آن به مردم سربلند و قهرمان سرپل‌ذهاب مبلغ 17 میلیارد ریال بودجه اختصاص داده‌ایم تا مدرسه با بهترین امکانات، مصالح، تجهیزات و اصول مهندسی طراحی و ساخته شود.

مسئول امور خیریه بانک سامان در پاسخ به پرسشی درباره اهداف بانک از پرداخت هزینه در چنین طرح‌هایی تصریح کرد: بانک سامان همواره براساس نقش و مسئولیت اجتماعی خود و با نگاه حمایت‌های بلندمدت در مناطق محروم یا آسیب‌دیده کشور اقدام به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه کرده است که ساخت مدرسه و درمانگاه در بوشهر، ورزقان، دشتیاری، بجنورد و ... ازجمله این اقدامات است.
https://akhbarbank.com/vdcd990k.yt0jn6a22y.html
تازه ترین اخبار