۰
۳
معاونین اعتبارات و امور مناطق بانک مهر اقتصاد از مجتمع عظیم سنگ آهن مرکزی ایران- بافق بازدید کردند.
به گزارش اخبار بانک، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات بانک – در این بازدید با اعلام حمایت بانک مهر اقتصاد از تولید و صنعتگران داخلی، گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال تاکید دارند، پشتیبانی از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.

معاون اعتبارات و بین الملل بانک ضمن اشاره به محاسن تولید داخلی عنوان داشت: یکی از مزایای بزرگ حمایت از این کارخانجات و مجتمع های بزرگ تولیدی و صنعتی ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار است که متعاقب آن بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیز مرتفع خواهد شد.

نیک اختر در ادامه با تقدیر از تلاش های مجموعه سنگ آهن بافق، تصریح کرد: با تلاش هایی که در میان کارکنان و دست اندر کاران این شرکت صورت گرفته، می توان افق های روشنی برای توسعه فعالیت های تکمیلی و توسعه صادرات در این شرکت متصور شد.

جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد - نیز در این دیدار با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، عنوان داشت: افزایش تولید ملی و حرکت در مسیر توسعه ایران اسلامی مصداق بارز اجرای فرامین حکیمانه معظم له است که امیدواریم با مشارکت تمامی دستگاه های ذیربط شاهد تحقق آن باشیم.

حاجی مزدارانی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم تا تهیه مواد اولیه مورد نیاز محتاج کشور های دیگر نباشیم و بتوانیم این محصولات را در داخل کشور تولید نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه قوی مالی آماده ارائه خدمات و تسهیلات برای راه اندازی کارگاه های بزرگ و کوچک تولیدی است و در راه گسترش و تقویت تولید ملی در حد توان خود از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

در ادامه، عسکری - مدیر عامل سنگ آهن مرکزی ایران-بافق – نیز ضمن تشکر از حضور مدیران عالی بانک، گفت: این شرکت تاکنون تعاملات و همکاری های بسیار نزدیکی با بانک مهر اقتصاد داشته است که امیدواریم این مناسبات بیش از گذشته ادامه داشته باشد.
https://akhbarbank.com/vdcbz0bs.rhbw0piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
!
Iran, Islamic Republic of
مهر اقتصاد سپره ۲۰ درصدی داره یا نه ؟؟؟
محمد
Romania
بله،،،بانک مهر اقتصاد سپرده 20درصد داره،،،
Iran, Islamic Republic of
آره عزیز
تازه ترین اخبار