۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹

اطلاعیه مهم درباره ۴ شرکت زیانده در نوبت حذف

بورس تهران اطلاعیه مهم و مربوط به تصمیم هیات پذیرش در تمدید مهلت ۴ شرکت زیانده ایران خودرو دیزل ، سایپا دیزل گرانیت بهسرام و قند شیرین که در نوبت حذف بودند را صادر کرد.
اطلاعیه مهم درباره ۴ شرکت زیانده در نوبت حذف
به گزارش اخبار بانک، در پی اجرای اصلاحات بازار سرمایه از 9 دی، برخی شرکت ها مانند آذرآب، کنتورسازی ، های وب، بانک های صادرات ، تجارت، پارسیان و پاسارگاد و... معلق و 4 شرکت گرانیت بهسرام، ایران خودرو دیزل ، سایپا دیزل و قند شیرین هم به علت شمولیت بیش از 3 سال ماده 141 قانون تجارت، مشمول لغو پذیرش شدند و قرار بود تا بهمن ماه تکلیف این 4 شرکت مشخص شود.

در این میان بورس پرس ، 10 بهمن خبری با عنوان "تصمیم مثبت هیات پذیرش درباره ۴ شرکت بورسی در نوبت حذف" منتشر و اعلام کرد به این 4 شرکت تا 12 ماه دیگر مهلت داده شد تا نسبت به  ارایه برنامه و خروج از زیاندهی اقدام کنند.

حال بعد از 20 روز ، اطلاعیه رسمی تصمیم هیات پذیرش در مورد " خکاوه، خاور، کهرام و قشیرین" صادر شد که طبق آن " خکاوه و خاور" تا 31 تیر سال آینده و "کهرام و قشیرین" تا 30 آبان و دی 97 مهلت دارند تا اقدامات و تهمیدات لازم برای خروج از زیاندهی را انجام دهند در غیر این صورت بلافاصله لغو پذیرش خواهند شد.

متن اطلاعیه مهم بورس تهران در مورد 4 شرکت فوق به شرح زیر است:


 
https://akhbarbank.com/vdccoeqp.2bq4p8laa2.html
برچسب ها: سازمان بورس
تازه ترین اخبار