۰
۱
طی مراسمی با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین بانک، سامانه پرداخت می پلاس(ME+) بانک مهر اقتصاد رونمایی شد.
به گزارش اخبار بانک، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این مراسم اظهار داشت: سامانه پرداخت می پلاس با فراهم کردن امکان پرداخت امن برای مشتریان و جلوگیری از افشای اطلاعات آنها، برای انجام تراکنش پرداخت مشتمل بر دو برنامه کاربردی و دو نسخه، مختص مشتری و فروشنده طراحی شده است.

ایمانی اظهار داشت: سامانه پرداخت می پلاس همانند یک خرید اینترنتی است اما با این تفاوت که تراکنش  کاملا به صورت نرم افزاری انجام می شود.

وی در تشریح مزیت های این سامانه گفت: می پلاس مبتنی بر نرم افزار است بنا بر این کاهش هزینه، افزایش سودآوری، پشتیبانی و خدمت رسانی آنلاین از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود همچنین به لحاظ امنیتی نیز محیط بسیار امنی را برای فروشنده و خریدار فراهم می کند.

مدیر عامل بانک افزود: مشتریان متقاضی استفاده از سامانه می پلاس می توانند از بسترهای مختلفی نسبت به نصب آن اقدام کنند به عنوان مثال می توانند با ارسال عدد 3 یا 4 به شماره 1007 آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و با انتخاب کارت خود و رمز دوم، یک کد تراکنش موقت به صورت QR دریافت کنند و عملیات پرداخت را انجام دهند.

ایمانی ادامه داد: همچنین فروشندگان نیز می توانند با نصب این برنامه در گوشی تلفن همراه خود در واقع یک دستور پرداخت اینترنتی از مشتری دریافت و کد QR ایجاد شده توسط مشتری را بوسیله گوشی خود از صفحه گوشی مشتری اسکن نمایند تا از طریق عملیات دریافت، نسبت به وصول حواله مجازی اقدام کنند.

مدیر عامل بانک دریافت وجه از مشتریان راه دور را از قابلیت های دیگر این سامانه عنوان کرد و ابراز داشت: بدین منظور کافیست وارد صفحه دستورهای پرداخت شوید و با وارد کردن شماره همراه مشتری خود که با استفاده از آن در برنامه پرداخت پلاس حساب کاربری ایجاد شده، برای مشتری خود دستور پرداخت را ارسال نمایید و مشتری نیز با دو حرکت ساده این پرداخت را انجام دهد.
https://akhbarbank.com/vdcdfk0k.yt0jk6a22y.html
برچسب ها: بانک مهر اقتصاد
مشاهده نظر مخاطبان
بهزاد جعفرنژاد
Iran, Islamic Republic of
بهترین بانک و قویترین تیم فن آوری اطلاعات را دارا می باشد.
اگر فعالیت ارزی داشت قطعا کنترل بازار ارز را راحت تر میکرد.
پایدار و جاودان بهترین بانک خصوصی ایران
تازه ترین اخبار