۰
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱

بیمه دانا به مجمع فوق العاده می رود

بیمه دانا صاحبان سهام خود را به مجمع فوق العاده فراخواند.
بیمه دانا به مجمع فوق العاده می رود
زمان برگزاری مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه دانا که با نماد «دانا» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دانا مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۶ برگزار می کند.
این گزارش می افزاید : تمام سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه دانا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۶ به نشانی تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به خیابان اکباتان، کوچه کامکار، ساختمان بیمه دانا، طبقه هفتم مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، تصمیم گیری در خصوص اصلاح ماده ۶ اساسنامه راجع به میزان سرمایه و تعداد سهام و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع باشد، دستور جلسه مجمع فوق العاده بیمه دانا اعلام شده است.

این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه دانا که با نماد «دانا» در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس فعالیت دارد، مجاز و باز است و هیچ گره معاملاتی برای آن و جود ندارد.
همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای، ۷.۱۴ مرتبه و «EPS» آن نیز ۳۷۱ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

پنج سهامدار عمده بیمه دانا، شامل «سرمایه گذاری صبا تامین با ۱۹.۳۰۰ درصد، بازنشستگی کشوری با ۶.۵۸۰ درصد، سرمایه گذاری استان تهران با ۵.۶۰۰ درصد، سرمایه گذاری استان خراسان رضوی با ۴.۵۱۰ درصد و سرمایه گذاری بازرگانی ماهان ساینار با ۴ درصد» است.
 
https://akhbarbank.com/vdcfyjdt.w6dccagiiw.html
تازه ترین اخبار